Luottamuspula suhteessa

Vierailija

.

Kommentit (3)

Vierailija

Petin poikaystäväni luottamuksen ja ero oli odotettavissa. Kuitenkin sain asian anteeksi mutta sen jälkeen muhun ei tietenkään luotettu. Lopulta se alkoi ahdistamaan mua niin paljon että sanoin etten pysty seurustelemaan hänen kanssaan jos mua tavallaan kytätään ja epäillään kokoajan.
Oli kuitenkin hyvä että kerroit, mikä osoittaa kuitenkin sen että kykenet kertomaan totuuden. (Minähän silloin valehtelin ja siinä se suurin ongelma olikin)
Entiedä. Saan mä vieläkin välillä kuulla mitä mä oon tehnyt, mutta pidän kuitenkin asiaa loppuunkäsiteltynä. Tapahtuneesta alkaa olla kohta vuosi, joten ajan kanssa ehkä luottamuskin syntyy tällaisten jälkeen.
En tiedä oliko tästä nyt mitään hyötyä tai haittaa tai iloa mutta painan just lähetä viesti nappia :D

Vierailija

No jos se yhtään lohduttaa niin uskoisin että luottamus kehittyy sitä mukaa kuin suhde ikääntyy. Kaikissa suhteissa luottamus ei ole kohdillaan vielä suhteen ollessa nuori, mutta kun on oltu yhdessä vuosia, luottamus on löytynyt. Teidän suhteenne on vielä hyvin nuori, joten olisin aika toiveikas, että miehesi vielä jonain päivänä huomaa, että sinuun voi luottaa!

Itsellenikin kävi näin: en osannut luottaa mieheeni kolmeen tai jopa neljään ensimmäiseen vuoteen. Tämä johtui huonosta itsetunnostani, jonka vuoksi en voinut uskoa että mies tyytyisi minuun. Ajattelin, että hän vaihtaisi minut pois kunhan paremman löytäisi. Niin ei kuitenkaan käynyt ja nyt itsetuntoni ollessa kunnossa luotan suhteeseemme täysillä. Toivon, että näin käy sinun miehellesikin!

On hyvä että olet kertonut menneisyydestäsi miehelle. Terve suhde on aloitettava puhtaalta pöydältä, joten teit aivan oikein.

Kyllä se siitä, tsemppiä teille ja sulle paljon kärsivällisyyttä!

Vierailija
jonna88

Itsellenikin kävi näin: en osannut luottaa mieheeni kolmeen tai jopa neljään ensimmäiseen vuoteen. Tämä johtui huonosta itsetunnostani, jonka vuoksi en voinut uskoa että mies tyytyisi minuun. Ajattelin, että hän vaihtaisi minut pois kunhan paremman löytäisi. Niin ei kuitenkaan käynyt ja nyt itsetuntoni ollessa kunnossa luotan suhteeseemme täysillä. Toivon, että näin käy sinun miehellesikin!

Minulla kävi niin etten voinut iha täysin luottaa nykyiseeni vuoteen. Koska edellinen pitkä seurustelusuhde päättyi siihen, että minua petettiin. Mutta vuosipäivänämme sain täyden luottamuksen, kun tajusin et hän on ollu mun kaa jo vuoden ja kaupan päälle kosi minua vuosipäivänä! Vaikka minulla ei ole ollut koko aikana syytä epäillä miestäni.. Suurin epäluottamuksen luoja oli isäni joka ei tahdo, että koen saman helvetin uudelleen.. Mut onpa isänikin hyväksyny vuoden jälkeen mieheni. ei isä ole ikinään ollutkaan edessäpäin miestäni vastaan vain varotellut minua ettei vain kusettaisi.. Mut nyt luotan 100%:sti ja mies on luottan minuun aina.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat