Suurin unelmanne? Ja onko se toteutunut? :)

Vierailija

Mikä on suurin unelmanne? Ja onko se toteutunut? Jos ei, mitä ootte valmiita tekeen unelmanne eteen? (:

Jokaisella on erilaisia unelmia.. ne voi olla jotain hyvinkin arkisia tai sitten jotain vaikeammin tavoiteltavaa, mutta olis mukava kuulla muidenkin unelmista? (:

Kommentit (15)

Vierailija

Olen 19 vuotias ja haluaisin parin vuoden päästä kihlattuni kanssa ison valkoisen tiilitalon , josta minulla on tarkat suunnitelmat. Haluaisin myös oman kuljetusliikkeen, jonka saisi hyvin pyörimään. Yksi tai kaksi lasta ennen ku olen täytäny 25, jotta olisin vielä siedettävässä iässä kun he olisivat teinejä. Ja totta kai naimisiin <3 Aika arkisia asioita, mutta olisin tyytyväinen kun olisi isona onnellinen vaimo, perheen äiti sekä menestyvän kuljetusliikkeen omistaja.

Hyviä joulun odotuksia :)

Vierailija

Suurin unelma on lähteä omin päin maailmalle reissaamaan. Haluan nähdä maapallomme jokaisen kolon ja kolkan sekä tutustua kaikenlaisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Ensin pitää vain hoitaa koulu pois alta ja tienata reissurahat. Sen jälkeen ostan menolipun, heitän rinkan selkään ja lähden.

Vierailija

Mun suurin unelmani on saada rohkeutta itseeni, että pääsisi tutustumaan uusiin ihmisiin. Ajattelinkin,että ensi vuoden alusta olisi hyvä tehdä jotain päätöksiä ja tekoja, että saisi sosiaalista elämää, treffejä,opiskelua. En ole edes naama kirjassa. Yksin pitäisi vaikka ravintolaan lähteä, tutustumaan ihmisiin etc.

Vierailija

Haluaisin muuttaa poikaystäväni kanssa samankaton alle erille paikkakunnalle. Mutta ensin koulu loppuun ja siinä kestää vielä puoltoista vuotta. Ens vuodeksi unelmia on, että saisin ajokortin ja täytän 18vuotta!
Pitemmällä tähtäimellä haluaisin nykyisen poikaystäväni kanssa naimisiin, lapsia, oma talo jonka olemme itse rakentaneet (poikaystäväni on talonrakentaja ammatiltaan), joku ihana pieni koira, pysyisimme terveinä kuten myös vanhempani yms.?
Unelmoiminen on ihanaa !

Vierailija

Ei ole toteutunut, kun itse painan jarrua päälle, enkä uskalla heittäytyä rakkauteen, treffeille, matkoille, ravintolaan. Joten pakko vaan ottaa jarru pois päältä ja menox......tylsäkshän tää elämä on mennyt, kun ei ole mitään riskinotto kykyä. Ans kattoo mitä talvi tuo tullessaan ja onnistuuko sitä itse tekemään muutoksia.

Vierailija

Suurimmat unelmani.. Muuttaa pois nykyiseltä kotipaikkakunnaltani(osittain toteutettu), hakea erääseen kouluun(vielä toteuttamatta), oma koiranpentu(mutta vasta sitten, kun osaan huolehtia itsestäni) ja tietysti hyvinvoiva parisuhde vielä kymmenenkin vuoden päästä :)

Vierailija

Lukioaikana unelmanani oli lähteä pidemmäkäksi aikaa reissuun, minkä toteutinkin olemalla 9 kk ulkomailla valkolakin saatuani. Sitten mulle tuli unelma löytää oma rakas, joka nyt yllättäen onkin löytynyt ja jopa pysynytkin rinnallani jo 8 kk (eikä loppua näy, onneks!). Nyt unelmanani on kihlat miehekkeeni kanssa (toki myös sitten joskus tulevaisuudessa naimisiin), koulusta valmistuminen ja oma vauva lähivuosina (tätä en kyllä uskalla vielä ääneen sanoa.. onneksi kumminki tiedän, että mieskin haluaa meille omia lapsia).

Unelmointi todellaki on ihanaa, ja tärkeetä! :)

Vierailija

Olen 19-v. nuori naisen alku ja olen päässyt unelmistani toteuttamaan jo hyvän vakituisen työpaikan toive alaltani ja avomieskin on löytynyt :) Vuoden vaihteen jälkeen toteutuu taas yksi unelmani koska muutamme avokkini kanssa omaan omakotitaloon maalle. Ja vielä olisi haaveena matkustella autolla ympäri eurooppaa(ja rahaa tätä varten onkin jo säästössä aikamoinen summa), lapsi tai kaks ennen kun täytän 30-v. ja ammattitutkinnon suoritus pitäisi johonkin väliin ehtiä :D

Vierailija

Oikeastaan minulla ei ole suurta,enimäkseen pientä,koska minulla on kaikki mitä olen toivonut/unelmoinut. Kylläkin haluaisin laihtua ensi kesään mennessä (enimäkseen toi on lupaus :D) ja hankkia kissan(: Lapsilla ja naimisiin menolla ei ole mitää kiirettä, koska nautin tästä päivästä.

Vierailija

Mun suurin unelma on muuttaa New Yorkiin. Se on toisiksi suurin unelma, sen jälkeen, että olisin syntynyt sinne... Hieman vaikeaa itse vaikuttaa.

Haluan suuren kattohuoneiston Upper East Sidelta, 5th. Avenuelta. Olisin New Yorkin vaikutusvaltaisimpia ihmisiä, hyväsydämisimpiä tietenkin. Omistan suuren laadukkaan vaatemerkin, kuten Loubotin, Valentino, Chanel et cetera.

Haluan löytää sieltä elämäni rakkauden. siis OIKEASTI ainutlaatuisen ja monimutkaisen rakkauden. Jonkun, joka vaikeuksienkin ja virheiden jälkeen on silti minun, on aina ollut. Se on mun suurin unelma. Rakentaa sinne täydellinen elämä. New Yorkiin.

Vierailija

Mun suurin unelma on muuttaa New Yorkiin. Se on toisiksi suurin unelma, sen jälkeen, että olisin syntynyt sinne... Hieman vaikeaa itse vaikuttaa.

Haluan suuren kattohuoneiston Upper East Sidelta, 5th. Avenuelta. Olisin New Yorkin vaikutusvaltaisimpia ihmisiä, hyväsydämisimpiä tietenkin. Omistan suuren laadukkaan vaatemerkin, kuten Loubotin, Valentino, Chanel et cetera.

Haluan löytää sieltä elämäni rakkauden. siis OIKEASTI ainutlaatuisen ja monimutkaisen rakkauden. Jonkun, joka vaikeuksienkin ja virheiden jälkeen on silti minun, on aina ollut. Se on mun suurin unelma. Rakentaa sinne täydellinen elämä. New Yorkiin.

Vierailija

Kohta valmistun yliopistosta, ja töitä onneksi riittää. Osa unelmistani on siis toteutunut

Mukavaahan olisi löytää vielä joku, jota rakastaisi ja joka rakastaisi myös minua. Ikävä kyllä sillä rintamalla on hiljaisempaa :(

Vierailija

Suurimmat unelmat on nähdä maailmaa ja kokea itseä kiinnostavat kulttuurit, valmistua lääkäriksi ja työskennellä kehitysmaiden hyväksi sekä löytää elämäni rakkaus, jonka kanssa kokea kaikki edellä mainitsemani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat