emätinpierut

Vierailija

en löytänyt aiheesta aikasempaa keskustelua nii päätin tehdä uuden. aikasemman poikaystävän kans noita emätinpieruja tuli tosi harvoin mut nykysen kumppanin kanssa aika usein, varsinki jos mä oon ollu päällä ja mua häiritsee tossa just eniten se ku en tiedä tietääkö se mitä ne on :D et ei kuvittele et mä oikeesti piereskelen seksin aikana..

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

oikeesti mua nolottaa tällä hetkellä niin paljon ku just eilen illalla pääs iha tajuton ääni enkä sit osannu muuta ku nauraa asialle! valaiskaa mua nyt vähän et kui hyvin miehet yleensä näistä tietää.. kyseisellä miehellä ei oo ollut kun pari naista mut seurusteli kyl lähemmäs vuoden

Vierailija

Onhan noi kiusallisia varsinkin uudessa suhteessa. Pilaa yleensä tunnelman ku itse ainakin repeen joka kerta.Ei kai siinä muu auta ku että seksin jälkeen sanot jotain tyyliin "hitsi tota asentoa ku aina tulee noita emätinpieruja" tai jotain :) Mut eiköhän se tiedä mitä ne on. Ja luulis että mies seksin aikana jotenki tuntee kun sitä ilmaa sieltä pulppuaa :D varsinki jos on sillon just sisällä, vai? :D

Vierailija

no ei ku sitä ilmaa meni sisään just ku se tuli ulos eli ei se sitä ilmaa kerenny tuntemaan! :D ja ilmat tuli ulos ku yritin nousta... mut on kyllä aikasemminki käyny nii et jos mä oon pitäny jalkoja ylhäällä tms. niin sillo on kyl päässy sen ite yhdynnän aikana kaikenlaisia ääniä nii kaipa se on sillo sen ilman tuntenu..? ääh miten näin normaaliki asia voi tuntuu näin nololta :D

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

no näitä nyt tulee melkein aina jos uskaltaa kokeilla uusia asentoja :D ekalla kerralla nolostuin mutta poikaystäväni sanoi vaan että ei se mitään.. nykyään osaan nauraa pieruille :D

Vierailija

Hmm.. Sanoisin että se, tarviiko tosta nolostua ollenkaan riippuu ihan täysin siitä, tietääkö miehes mistä on kyse. :) Uskoisin kyllä että jos miehellä on ollut naisia aiemminkin, ja varsinkin jos on seurustellut, niin tietää kyllä! Onhan ne kyllä aika noloja välillä silti.. :D Mutta nauretaan niille kuitenkin vaan yhessä! Mulla niitä tulee useimmin takaapäin-asennossa..

Vierailija

Kyllä mun mielestä sun kannattaa selittää että mitä ne on. Sitten mies ainakin tietää:) Nimittäin meillä ainakin ekalla kerralla mies oli luullut äätä oikeaksi paukuksi.

Vierailija

Joo kyllä suosittelen "varmistamaan selustan" heittämällä vitsiä jolla varmuuden vuoksi tuo jotenkin kainosti esille mistä on kyse :D Mutta varmasti kyllä seurustelleet miehet tietävätkin nämä jutut.

Vierailija

Nojoo, ne oli ekoil kerroil vähä noloja, en oikein ole varma tietääkö mieheni, et ne ei ole oikeita paukkuja :D Mutta eipä niide ole annettu haittavan edes tunnelmaa :D Pari kertaa ollaa yhtäaikaa hymähdetty, mut siin olikin. :D

Vierailija

toteat vaan, että "mulla menee tässä asennossa ilmaa paljon sisälle ja kun se tulee ulos, se kuulostaa pierulta". Mulla tulee aina niitä, kun mun mies vetelee mua takaa päin. Äijälle on välillä suurtaki huvia painella mun mahaa seksin jälkeen ja kuunnella pörinää! Se ei ota sitten mitään vakavasti!

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Noihin pieruihin auttaa kun treena lantionpohjan lihaksia ... ja muutenkin lantionpohjan lihaksien treenaus kannattaa, tekee orgasmista paremman.. tietenkään kaikilla ei välttämättä toimi :) ja muutenkin hyvä pitää paikat kunnossa, vaikka vanhuutta ajatellen ja virtsankarkailua.

Vierailija

meillä ainakin aluksi kummasteli että mikä se oli, totesin vaan että kyllä sen sisälle tökityn ilman pitää joskus uloski tulla ja enää ei edes tajua jos jossain välissä ilmoja ulos lykkää =D

Vierailija

Mä oon nyt jenkeissä opiskelemassa ja erään pojan kanssa sitten tokaa kertaa seksiä harrastettiin ja eiköhän sitten kuulunu aivan kamala töräys. jätkä alkoi nauraa aivan kamalasti ja siinä sitten nolona aloin kysellä että etkös sä tiedä mikä toi ääni on että en mä sille mitään voi. "joo kyllä mä tiedän mutta en oo ikinä noin isoa ääntä kuullu" ja jatkoi nauramista. Oli kyllä aika kiusallista..

Vierailija
Vuorikide

Yohanna1

Noihin pieruihin auttaa kun treena lantionpohjan lihaksia ...

Jaa millähän perusteella?

Ei varmaan kaikilla autakaan. Ei minullakaan ole auttanut vaikka olen jo pari vuotta treenaillut. Mutta hyvähän niitä lihaksia on treenata muutenkin:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat