Uusia tuttavuuksia helsingistä/vantaalta?

Vierailija

Heii!

Tääl 21v tytsy vantaalta kaipailis kaikenlaisia tuttavuuksia elämäänsä! Onko ketään ketä tarvis ystävää, kaveria alottaan vaikka uus harrastus, kahvitteluseuraa, bilekaveria yms? Oon aika spontaani ja valmis kaikkeen :) Oon asunut täällä pari vuotta ja tuttava piiri on aika pieni, suurin osa poikaystävän kavereita :S

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka! :)

Tääl 20 v. Helsingistä tyttö haluis kans uusii tuttavii/kavereit! Oon spontaani kans, ja valmis kokeilee kaikkee uutta ja hauskaa. Tykkään bilettää, shoppailla ja muuten vaan hengailla. Nii ja tykkään myös käydä salilla ja lenkkeilemäs, vaik en mikään himotreenailija ookkaa :'D mulle voi vaik laittaa sähköpostii: mjaumiau@gmail.com

Vierailija
Vierailija

Heii!
heippa neitokainen olen 27v mies Espoosta ja etsin myös uusia tuttavuuksia koska muutin reilu vuosi sitten Hämeenlinnasta ja piirit myös aika pienet. Ota yhteyttä jos kiinnostaa niko.ilmanen@gmail.com
Tääl 21v tytsy vantaalta kaipailis kaikenlaisia tuttavuuksia elämäänsä! Onko ketään ketä tarvis ystävää, kaveria alottaan vaikka uus harrastus, kahvitteluseuraa, bilekaveria yms? Oon aika spontaani ja valmis kaikkeen :) Oon asunut täällä pari vuotta ja tuttava piiri on aika pieni, suurin osa poikaystävän kavereita :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat