Onnellinen / tyytyväinen?

Vierailija

Heips.

Haluaisin tietää oletteko onnellisia sekä tyytyväisiä parisuhteessanne tai jossain muussa suhteen kaltaisessa? Mitkä asiat teillä toimivat tai mistä taas riitaa syntyy? Onko tullut sellaista oloa, että tämän hetkinen kumppani saattaisi olla se oikea? Tai siis se jonka kanssa haluisit lapset ja talon?

Itse olen 19-vuotias naisen alku. Olen kihloissa kultani kanssa. Olen hyvin tyytyväinen suhteesemme. Saamme asioita puhuttua kyllä ihan hyvin, vaikka voisin olla parempi kuuntelija. Yleensä se olen minä, joka alottaa riidat ärsyttämällä tai juuri sillä etten kuuntele. Olen myös ensimmäistä kertaa elämässäni tyytyväinen seksielämään. Olen aina ollut hyvin epävarma kaikesta, varsinkin seksin suhteen. Olen huomannut itsestäni ettei kaikki ole kuitenkaan niin pelottavaa ja vaikeaa kun ajattelisi.
Olen huomannut itseni ensin salaa toivovan ja sitten yhä selkeämmin tajunnut, että minulla on juuri sellainen mies josta en irti haluaisi päästää. Me molemmat haluaismme oman yrityksen ja monet muutkin ajatukset tulevaisuuden haaveista on täsmännyt. En ole ollut koskaan ennen ollut oikeasti kovin onnellinen ollessani jonkun kanssa saatin sitten rakastunut. Toivon että suhteemme kestää sekä kaikkien muidenkin ketkä ovat onnellisia yhdessä.

Hyvää alkavaa joulun odotus aikaa kaikille :)

Kommentit (4)

Vierailija

Heps!!
Täällä neitokainen 19v joka seurustellut 4v... En oikein enään tiedä olenko tyytyväinen suhteeseemme..riitelemme paljon ja kaikki muutenkin tuntuu aika huonolta..silti en millään haluaisi irti päästää...

Vierailija

Minä olen erittäin, erittäin tyytyväinen suhteeseeni. Olen 22 ja seurustellut avopuolisoni kanssa vuodesta 2005, eli noin viisi ja puoli vuotta.

Meillä oli suhteessa ennen paljon riitaa, koska e-pillerit eivät sopineet minulle vaan ne tekivät minusta kamalan ihmisen. Olin mustasukkainen ja katkera, en luottanut mieheeni ja ajattelin, että kaikki vihasivat minua ja puhuivat minusta pahaa selän takana. Riitelimme viikoittain, aika usein rajustikin. Ja näin jälkeenpäin katsottuna aivan turhasta.

Vuosi sitten lopetin pillerit ja siitä lähtien suhteemme on parantunut todella ihanaksi. Emme ole riidelleet koko vuoden aikana. Mustasukkaisuus on tiessään ja luotan suhteeseemme täysillä. Meidän on todella hyvä olla yhdessä, nauramme ja pelleilemme paljon ja seksielämäkin on aktivoitunut entisestä.

Minulla on ollut onni löytää itselleni todella hyvä mies. Kukaan muu ei olisi edes sietänyt minua kun vielä söin pillereitä. Olemme ensi keväänä muuttamassa maalle ja ostamassa siis oman, yhteisen kodin. Se on meille todella suuri askel, sillä kyseessä ei ole mikä tahansa talo, vaan mieheni lapsuudenkoti. Jo nuoresta saakka hän on tiennyt haluavansa jonain päivänä ostaa tuon talon ja asua siellä käytännössä koko elämänsä. Olen etuoikeutettu, että saan jakaa tämän kaiken hänen kanssaan.

Tosi hyvää joulunodotusaikaa sullekin :)

Vierailija

Itse olen vielä hetken 21 ja ollaan seurusteltu pian 5 vuotta. Olen onnellinen, vaikka tulevaisuus onkin välillä epävarma poikakaverin sairauden takia. Toiveikas olen myös ja haaveilemme jatkuvasti keväästä 2012 kun valmistumme ja vuosien etäsuhde loppuu. En haluaisi menettää miekkostani ikinä.

Välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Jos riitoja on, niin se menee niin, että minä riitelen ja miekkonen melkein naureskelee mulle ja suutun vielä enemmän, kunnes tajuan kuinka pelle mä olen:D En mä yksin jaksan raivota yleensä kymmentä minuuttia kauempaa.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Itse olen erittäin tyytyväinen suhteeseemme. Seurusteltu 2vuotta ja vuosi oltu kihloissa ja asuttu yhdessä. Olemme niin samalla aaltopituudella, arvot ja näkemykset asioista ovat niin samanlaisia että hänen kanssa on niin helppo olla! Saatamme aloittaa samaan aikaan samasta aiheesta puhumaan, tai jos toinen aloittaa keskustelun jostakin, niin sitä ei välttämättä tarvitse edes sanoa loppuun kun toinen jo ymmärtää. En ikinä ajatellut saavani tällaista suhdetta :)
Riitoja nyt tietysti on joskus, mutta nekin tulee yleensä vain humalassa kun ei täysin ymmärrä mitä toinen on tarkoittanut.
5 vuoden sisään ajateltiin ostaa oma talo, mennä naimisiin ja saada ensimmäinen lapsikin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat