Ystäviä Tampereelta...?

Vierailija

Hei!

Huomasin, että täällä on vähän aika sitten aloitettu samasta aiheesta keskustelu. Päätin kuitenkin kirjoittaa uuden keskustelun...

Olen 22-vuotias AMK-opiskelija Tampereelta, mutta ystäviä on melko vähän. Parhaat ystäväni asuvat pääkaupunkiseudulla, jonka vuoksi ei ihan viikottain tuu nähtyä. Kaipaisin kuitenkin täältä lähempääkin ystävää.

Olen melko iloinen ja myönteisesti elämään suhtautuva :) Toisessa keskustelussa oli melko nuoria ja keskusteltiin myös baareihin lähtemisestä. Tykkään itsekin tanssia ja käydä baareissa, mutta opiskelu vie melko suuren osan ajasta. Arvostan ihan (baareilun lisäksi) normaalia yhdessä oloo :)

Onko täällä muita, jotka kaipaavat ystävää/ystäviä? <3

Kommentit (5)

Vierailija

Moi! Huomasin ihan sattumalta tän keskustelun ja oli pakko vastata.. Itse oon ihan tamperelainen et täältä kotosin oon, mutta eihän ystäviä oo koskaan liikaa :) oon 21-vuotias, ja itsekin melko iloinen ja menevä et tykkään kans esim tanssia ja käydä baareissa, mutta ihan kaikki muukin käy jos näin voi sanoo :D

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Heips!

Luulen, että tää keskustelu tullaan siirtämään 'Tamperelaisia'-ryhmään, mutta vastaan silti :) Eli siis olen reilu vuosi sitten treelle muuttanut 24-vuotias tyttö ja mukana tuossa Tamperelaisia-ryhmässä. Kuten siitä keskustelusta saattaa huomatakin, kiinnostuneita on paljon mutta todellisuudessa meitä on edelleen 4 hengen porukka joka on tapaillut viime syksystä asti. Kaikki ovat mua nuorempia mutta muutaman vuoden ikäerolla ei juurikaan ole merkitystä :) Meillä on tapana tavata keskustan kahvilassa n. kerran viikossa, käydä leffassa jne. Baareihin tulee harvemmin lähdettyä, mutta itse lähden mielelläni vaikka Passioniin istumaan.

Tarkoituksena on perustaa Facebookiin ryhmä, jossa on helpompi keskustella ja sopia tapaamisia porukalla. Mulle voi laittaa tänne viestiä privana jos kiinnostuitte, kerron mielelläni lisää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat