Uusi vuosi avon kanssa, mutta missä?

Vierailija

Olen jo pitkään kärsinyt kamalasta matkailuvimmasta, mutta mahdollisuutta ulkomaille lähtöön ei ole.
Ajatttelin siis että jos pääsisi edes toiseen kaupunkiin Suomessa uuttavuotta viettämään,niin sekin olisi jo edes jotain arjesta pois menoa.
Kysyisin siis,että olisiko teillä jotain mahtavia ehdotuksia,minne voisi mennä viikonloppureissulle (tai 3-4 pvä), viettämään mukavaa uuttavuotta avomiehen kanssa.? (:
Asumme pääkaupunkiseudulla, joten minekkään ihan pohjoiseen ei viitsisi lähteä ajelemaan. Mutta jos olisi ehdottaa jotain mukavaa ja rentouttavaa paikkaa, niin olisin kiitollinen. :)

Kommentit (2)

Vierailija

Risteilylle :) itse haluaisin kovasti mennä uutena vuotena risteilylle.. kuulemma todella kaunista ja laivastakin ammutaan raketteja :)

Vierailija

Toi risteily on ihan hyvä vaihtoehto, itse olin avokkini kanssa toissa vuonna uudenvuoden risteilyllä deluxe hytissä ja oli kyllä ihana reissu! :) Pohjoista meinasin ehdottaa ennen kuin huomasin, et se ei sopis, ku ite tääl asustelen nyt ja täällä on hyviä paikkoja, joissa olis mukava viettää uutta vuotta.. :) Mutta mites vaikka joku kylpylä, se ois tosi rentouttavaa! Tai Tampereelle, jos haluaa kaupungissa viettää uuden vuoden, yöpyä hotellissa ja voihan sieltä käydä vaikka nokian edenissä olemassa yhden yön tms. Kannattaa tietysti varmistaa mitä miehesi haluaa, siis että onko hän sellaista tyyppiä, joka haluaisi olla kanssasi kahdestaan uuden vuoden vai mielummin kaveriporukalla jossain ja baariin yms. Joku mökki tietysti ois aika romanttinen.. :) Siellä vois saunoa, lämmittää takan, tehdä hyvää ruokaa, pelailla vaikka jotain, olla ulkona (mahdollisesti), ampua omia raketteja, jos ei vieressä ole muita mökkejä, joista porukka niitä ampuu.. valaa tinaa yms.. :) Meillä viime uus vuos oli sellainen, että oltiin mökillä meren rannalla, oli tosi rentouttavaa ja mukavaa... :) ei toi baarissa oleminen uutena vuotena oikein nappaa enää..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat