mustasukkaisuus

Vierailija

Taas minut yllätti tämä ihana mustasukkaisuuden tunne! <3

Tiedän, että olen liian mustasukkainen ja koitan koko ajan pyrkiä eroon siitä. Nyt poikaystäväni ilmoitti lähtevänsä kaverinsa Eeron tyttöystävän juhliin saunomaan.. Inhottaa ajatuskin siitä, että saunomassa ei ole muita kuin nämä kaksi miestä ja loput naisia. Ärsyttää ajatus, että he siellä yhdessä saunovat alasti ja juovat... Kyllä tiedän, tulen todella helposti mustasukkaiseksi, mutta en usein näytä sitä kullalleni. Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja kyllä luotan mieheeni täysin, mutta ehkä vain olen kateellinen, kun en itse ole pitämässä hauskaa lomalla...?

Helpottaakaa oloani... :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mielestäni et ole liian mustasukkainen, ainakaan tämän perusteella.
en sitten toki tiedä muulloin :>
Itse en kylläkään päästäisi miestäni saunomaan toisten naisten kanssa,
ajatus oksettaa ja on vastenmielinen...Ihan sama vaikka nainen olisi kuinka hyvä ystävä tahansa,niin en voi käsittää miksei hauskaa voi pitää vaatteet päällä ja mennä saunaan eri aikoihin.
mutta jokainen tyylillään :)

Vierailija

Voihan. Minkä ikänen oot, tunnen nimittäin vähä samalla tavalla ku sää. ja kaiken lisäks en haluu olla ees mustasukkanen, eikä oo mitään aihettakaan, mut mua ärsyttäs myös toi tosi paljon!!:D
Muttaa, onko poikaystäväs pyytäny sua mukaan sinne / ylipäätään koskaan mihinkään omiin bileisiinä? Miten teillä muuten yleensä tollasissa tilanteissa?

Vierailija

Oon 16 ja kulta pian 19.. Tulen joskus myös mustasukkaiseksi kun rakas lähtee baariin, enkä itse pääse mukaan.. Mutta totta kai pitää olla omaa aikaa molemmilla.. :) Olemme jutelleet mustasukkaisuudestani ja kultani kyllä koittaa ymmärtää. Pari kertaa on syntynyt isompi riita, esim. kun toinen tyttä oli meillä yötä ja itse olin kotona. Harvemmin pyytää minua bileisiin ja ymmärrän sen, koska muuten olemme jonkin verran yhdessä kuitenkin, koska asutaan saman katon alla.. :)
Mites teillä? Mistä asioista tulet mustasukkaiseksi? Onko poikaystäväsi tällaista tyyppiä? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat