Asusteet.

Vierailija

Ostin pikkujoulukauteen sopivan punaisen olkaimettoman mekon.
Ongelmaksi on nyt vain muodostunut, että minkälaiset, ja erityisesti minkä väriset, asusteet mekkoon sopisivat?

Viestiin olisi kiva saada muutenkin kommentteja millaisia koruja pidätte juhlissa ja/tai vapaa-ajalla. (:

Kommentit (3)

Vierailija

varma valinta on mielestäni mustat asusteet, jotka sopivat kaikkiin väreihin yhdistettynä =) yleensä vissiin punaiseen sopisi pienimuotoisena vihreä kaveriksi, mutta värin tulisi olla juuri samaa sävyä kuin tuon mekonkin.

itse olen lähes hysteerisen tarkka jotta vaatteiedeni värit ovat harmoniassa keskenään ja tästä syystä jos yhdistää punaista punaiseen on niiden mielestäni oltava myös juuri samaa sävyä ja asusteiden löytäminen voi olla joskus hyvin vaikeaa :)

Itse tykkään ihan tosi paljon tyylikkäästä ja rohkeasta musta-punaisesta väriyhdistelmästä :)

En juurikaan pidä koruja, harvoin edes korvakoruja en jostain syystä osaa ostaa sellaisia :)jos pidän koruja, ovat ne usein rock ja alternative-henkisiä sekä söpöjä

Vierailija

kultaiset korut sopii kai aika hyvin punaisen kanssa? ittelläni on kanssa punainen mekko ja ajattelin siihen kultaisia asusteita :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat