Ongelmia sängyssä

Vierailija

Olen löytänyt vallan ihanan miehen ja viime viikonloppuna päädyimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Mies on 22-vuotias, mutta vallan kokematon naisten kanssa, eikä hän näin ollen ole aikaisemmin harrastanut seksiä. Akti sujui aluksi hyvin, mutta sitten mies ei enää pysynytkään kovana, ja hänen puolikova kalunsa ei enää pysynyt sisälläni. Näin minulle ei ole koskaan ennen käynyt kenenkään aiemman kumppanini kanssa.

Mies valitteli että hän ei enää tuntenut mitään, en tiedä johtuiko tämä siitä että olin varsin kosteana, vai siitä että miehen erektio ei pysynytkään. Voin hyvin kuitenkin kuvitella että miehen puolelta ilmassa oli aika paljon jännitystä.

Kokeilimme seuraavana päivänä uudestaan, otin häneltä suihin, mutta taas kun hän pääsi sisälleni, kalu muuttui nopeasti puolikovaksi. Mikä voisi auttaa ongelmaan? Haluan miestä todella paljon, joten minua harmitta aika lailla että en pysty harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Meneekö miehen jännitys ajan kanssa ohi? Miten minun oikein pitäisi toimia? Olisiko ideoita asennoista tai esileikeistä joita voisimme kokeilla?

Kommentit (3)

Vierailija

Ihan normaalia, jos miehellä ei ole kokemusta ja on hieman ujo naisten kanssa, että yhdyntä jännittää ylivoimaisen paljon. Miehelläkin voi olla ristiriitaisia tunteita seksin suhteen ja tarve odottaa suhteelta turvallisuutta ja hellyyttä. Yleensä nämä ovat niitä herkimpiä miehiä, jotka voivat myöhemmin totuttuaan intiimiin läheisyyteen naisen kanssa olla mitä huomaavaisimpia ja pitkäkestoisimpia rakastajia. Suosittelen etenemään hitaasti seksin suhteen kokemattomamman osapuolen tunteiden määrätessä tahdin.

Vierailija

Minulla on kokemusta aivan samasta asiasta... Itseäni harmittaa myös se ettei homma onnistunut koska haluan sitä paljon. Mutta luulen että miestäni nolotti koko tilanne aivan kauheasti. siinä minä sitten sanoin ettei se haittaa jne.. sen jälkeen ei asiasta olla puhuttu. mietinkin että haluaisin kokeilla uudestaan. Auttaisikohan jos pohjustaa juttua kunnon esileikillä? Ja jos vaikka jotain seksikkäitä alusvaatteita hommais :)

Vierailija

Kyllä ihan perusflirtti ja viettely on mielestäni kaiken A ja O. Puhua ei itse tilanteen ollessa päällä välttämättä tarvitse ollenkaan ja jos jotain sanoo, tärkeintä ei ole mitä sanoo vaan miten. Voi myös olla ihan hiljaa ja tekemättä yhtään mitään ja antaa odotuksen nostaa kierroksia. Ei Kamasutrassakaan hypätä suoraan fellaatioon ja kottikärryihin.

Sexyistä alusvaatteista toki plussaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat