täydelliset reidet

Vierailija

Haluaisin sellaiset pienet mulla silti lihaksikkaat reidet..nyt reidet ovat aika paksut ja on myös lihastakin jonku verran entisen harrastuksen jäljiltä; p mutta kannattaako lähteä lenkkipolulle juoksemaan ja laihuttaa pois vai salille treenaamaan jalkalihaksia? oman päätelmieni mukaanhan salilla jalat voivat jopa kasvaa jos tulee suuret lihakset?! :D apua kidooos

Kommentit (4)

Vierailija

Jos teet salilla isoilla painoilla lyhyitä sarjoja, niin silloin reidet kasvaa, mutta jos teet pienillä painoilla enemmän toistoja, niin silloin niitten ei pitäis kasvaa:) Ja juoksun ei kyllä pitäisi reisiä koollisesti kasvattaa, se polttaa rasvaa ja muotoilee reisiä kivasti:) Joten mä ehkä suosittelisin lenkkeilyä ja kyykkyjä/askelkyykkyjä pienillä painoilla.

Vierailija

Jos haluat lihaksikkaa reidet niin salille mars! Naiset ei vaan salilla saa "liian" isoja lihaksia todellakaan helposti, jos ei käytä mitään laittomia aineita.. :D Ne naiset, joilla erottuu reisilihakset selkeästi on tehnyt useita vuosia ja paljon kovaa työtä, se ei tapahdu hetkessä, joten sitä on turha pelätä! LIhaskuntotreeni ja etenkin sali on se mikä kasvattaa lihaksia, lisää lihasmassaa, mutta jotta jalat ei näyttäis liian isoilta ni sit pitää polttaa sitä läskiä pois, sitä se ns. kiinteytyminen on. Jolloin saa kiinteät reidet. Eli esim. aamulenkit tyhjällä mahalla ja siis tunti reippaasti kävellen ja sitten salilla esim. 3-4 krt viikossa kaksi tai useampijakoinen ohjelma. Koko kroppaa kandee treenaa, jotta tulee hyvä kokonaisuus, ei keskittyä vaan jalkoihin. Ja levossahan ne treenatut jalat sitten kasvaa eli myös lepoa tarvii. Ruokavaliosta karsii sokerit, valkojauhotuotteet, peruna, alkoholi minimiin ja terveellistä ruokaa ja protskua etenkin tilalle! Jalkoja voi myös kuivaharja ja rasvata, jolloin iho pysyy parempana ja siten reidet näyttää kauniimmilta ja tietty jos niitä haluaa esitellä ni voi laittaa itseruskettavaa jolloin ne näyttää timmimmiltä..

Saliitreenin alkuun ja loppuun voi yhdistää esim. sitä juoksua, jos haluaa ja mitä enemmän kropassa on lihasta, sitä enemmän rasvaa palaa levossa ja mitä enemmän lihasta ni sitä tiiviimmät reidet on. Jos alkaa vaa laihduttaa eikä treenaa lihaksia ni sit on kohta ns. laihaläski, eli reidet on hoikat mut täynnä löysää ja selluakin mahdollisesti... ja se ei oo nättiä.. Saliliikkeissä nimenomaan kyykkyä, jalkaprässiä, reiden koukistusta ja ojennusta, lähennyslaite on aika höpöhöpö laite ja tietysi reiden loitonnusta vaik taljassa ni ottaa siihe pyllyynki kivasti. Ja toistoja n. 8-12 ja painot sen verran, että just ja just saa vikan tehtyä.. Näin kun teet muutaman kk tai puolisen vuotta ni varmasti on reidet eri näköiset.. :) Ja toki juoksua esim intervallityyppisesti on iha hyvä tehä, tekee hyvää jaloille, mut mitää pitkiä matkoja ei kande alkaa juosta paljoo vaa keskittyä siihe saliin ja sen ohella kevyeen aerobiseen ja ruokavalion fiksaamiseen.. :) Lycka till!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat