Apua tummiin silmänalusiin.

Vierailija

Löytyykö teiltä hyvät ihmiset konsteja tummille silmänalusille?
Itse kärsinyt koko pienen ikäni tästä ärsyttävästä ongelmasta. :( Aina yhtä väsyneen näköinen vaikka syön terveellisesti, liikun ja käyn nukkumaan niin, ettei vaan valvominen/liian vähäinen uni pahentaisi asiaa. Meikkillä saa vähän peitettyä, mutta ei tarpeeksi. Leikkauksille sanon ison EI KIITOS, joten jotain luontaisia vinkkejä.

Kiitoksia jo etukäteen :) !

Kommentit (10)

Vierailija

Mun kaveri kerto mulle yhen luontaisen vinkin.. Eli herää aamulla vähän aikasemmin ja liota teepusseja (mustaateetä,se virkistää) hetken aikaa kuumassa vedessä ja sit laita 10 min. ajaks ne silmille. En tiedä toimiiko, itse en ole vielä ehtinyt koittaa/kyennyt heräämään aiemmin. Ja lisäks jos sulla mustatsilmänaluset ei johdu unettomuudesta nii en tiiä auttaako, mut voithan sitä ainakin testata :)

Lisäks ainakin Lumene myy sellasta peitevoidetta mikä on just tarkotettu tummille silmänalueille.

Vierailija
typykkä

Mun kaveri kerto mulle yhen luontaisen vinkin.. Eli herää aamulla vähän aikasemmin ja liota teepusseja (mustaateetä,se virkistää) hetken aikaa kuumassa vedessä ja sit laita 10 min. ajaks ne silmille.

Kuumassa vedessä? Ei kai? :O Itse olen kuullut että kylmiä teepusseja. Kylmänhän pitäisi laskea turvotusta, eli esim. kylmät lusikat voi myös auttaa. Ja toimii siis silmäpusseihin, tuskin tummiin silmänalusiin.

Minulla on Cliniquen All about eyes concealer -ainetta. Maksoi noin 20 e ja on ÄÄRETTÖMÄN riittoisaa ja ihan hyvin toimii :)

Vierailija

Taidat olla oikeassa perhosprinsessa :)Itekki ihmettelin kyl tota kuumavesi juttua, pitääpä viel kysyy siltä kaverilta, järjen mukaanhan sen kyl pitäis olla kylmää :D

Vierailija

Mä pidin ylä-asteella aamuisin aina hetken jotain pakastepussia (vaikkapa herne,maissi,paprika) silmänalusilla, mutta ei se ainakaa kovin hyvin tehonnu.. Virkisti kylläkin senkin eestä :D

Vierailija

typykkä, miten kauan oot käyttäny tota Cliniquen silm.ympärysvoidetta? meinasin vaan ku itel kans hirveet aluset ja aattelin kokeilla tota merkkiä, kun se on saanu kehuja paljon..poistaako juonteita?

Vierailija

cosmetics, kysymyksesi lienee osoitettu minulle. :)

Olen käyttänyt sitä noin kaksi ja puoli vuotta, ja puteli näyttää edelleen siltä kuin sitä olisi käytetty vain muutaman kerran. Siis ihan oikeesti, ei varmaan tartte seuraavaan 10 vuoteen ostaa uutta! :D Ja laitan tuota myös finnien tms päälle.

Juonteiden poistamisesta en osaa sanoa yhtään mitään.

Vierailija
Perhosprinsessa

cosmetics, kysymyksesi lienee osoitettu minulle. :)

Olen käyttänyt sitä noin kaksi ja puoli vuotta, ja puteli näyttää edelleen siltä kuin sitä olisi käytetty vain muutaman kerran. Siis ihan oikeesti, ei varmaan tartte seuraavaan 10 vuoteen ostaa uutta! :D Ja laitan tuota myös finnien tms päälle.

Juonteiden poistamisesta en osaa sanoa yhtään mitään.

oho, laitoin väärän nikin ;D.Vaikka se on kallista mutta jos se on noin riittosaa niin kyllä vrmaan pitää ostaa..saas nähä tehooko mun pandasilmiini:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat