mutkallinen tilanne..

Vierailija

Olen seurustellut kahden vuoden ajan poikaystäväni kanssa. Viimeiset puoli vuotta on ollu riitelyä, mutta myös hyviä hetkiä.. Nyt olemme 2-3 kuukauden verran miettineet eroa ihan tosissaan, ollaan itketty ja puitu, mutta aina päätetty yrittää uudestaan. Musta tuntuu, että oltais molemmat onnellisempia erikseen, mutta ei osata päästää vaan toisistamme irti.. Pelkään enemmän poikaystäväni puolesta kuin itseni. Pelkään hänen masentuvan tms, mutta olen luvannut olla poikaystäväni tukena aina tilanteesta riippumatta. Olen itkenyt suhdettamme ja voin sanoa etten tällä hetkellä ole niin onnellinen, kuin voisin.. Toivon, että homma lähtisi käyntiin, mutta en jaksa yrittää enää kovin kauaa!

Tämän lisäksi on vielä eräs seikka, josta en ole pystynyt puhumaan poikaystävälleni. Musta tuntuu, että olen alkanut kiinnostumaan eräästä itseni ikäisestä pojastani, jonka olen tuntenut viisi vuotta, mutta meistä on viimeisen vuoden aikana tullut ihan hyviä ystäviä. Poika kuitenkin seurustelee, tosin aika huonossa suhteessa. Hän on kuunnellut mua vaikeina aikoina ja pystyn puhumaan hänelle, hän halaa ja tukee mua.

En vai tosiaan tiedä mitä tehdä. En ole siis ihastunut poikaan, mutta jos molemmat olisimme sinkkuja en näkisi ongelmana,että tutustuisimme vieläkin paremmin.

Olen ite 18v ja poikaystäväni 20v.

Kokemuksia, mielipiteitä, neuvoja?

Kommentit (2)

Vierailija

Lisään vielä sen, että olemme toistemme ensimmäiset seurustelu/seksi kumppanit eikä meillä ole muista hirveästi kokemuksia..

Vierailija

No mitäs tohon nyt sit sanois ku tuntuu et tiedät kyl itsekin mikä tilanne on... Kyllähän suhteessa voi puolikin vuotta vähän huonommin mennä ja silti siitä voidaan nousta ja suhde voi kestää. Toisaalta jos susta tuntuu, ettei tämä ole sun elämäs mies, niin sun on pakotettava itses päästämään hänestä irti. Et voi olla hänen kanssaan koko loppuelämääs vain siks, että pelkäät hänen muuten masentuvan. Sun on ajateltava itseäs.

En tiedä onko hyvä ajatus että eron tullessa sä olisit se joka lohduttais omaa exääs. Siitä voi tulla todella mutkikasta ja saatatte ajautuu takas suhteeseen. Lisäks se varmasti tekis molempien irtipäästämisestä vielä vaikeampaa.

On ok että olet ehkä ihastunut tähän toiseen poikaan - koska kyllähän toimivassakin suhteessa tulee välillä ihastumisia. Mutta miten ikinä sun suhteelle käykään, älä riko muiden suhteita. Jos tälle sun ihastukselles tulee ero, niin sitten tulee, mutta älä sä ainakaan edesauta sitä. Ethän itsekään varmaan toivois et ketään tyttö tulis nyt sun ja sun poikkiksen väliin kun teillä menee huonosti, ja rikkois teidän suhteen lopullisesti...?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat