joululahja poikaystävälle

Vierailija

Olen aika huono ostamaan lahjoja, etenkin poikaystävälleni, joten nyt aloitan miettimisen ajoissa :D Millaisia lahjoja te olette ajatelleet ostaa tai olette joskus ostaneet?

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Noh näitähän on tullut ostettua jo monet. Mm. kaulakoru, rannekoru, vaatteita, viskiä, viskisetti, keittiövälineitä (hän on se joka tekee ruokaa meillä ja rakastaa ruuanlaittoa), hajusteita, lahjakortti, tv-sarjoja, nenätrimmeri ja paljon muuta, kaikkea en edes muista enää :D

Vierailija

Lainaus:

Noh näitähän on tullut ostettua jo monet. Mm. kaulakoru, rannekoru, vaatteita, viskiä, viskisetti, keittiövälineitä (hän on se joka tekee ruokaa meillä ja rakastaa ruuanlaittoa), hajusteita, lahjakortti, tv-sarjoja, nenätrimmeri ja paljon muuta, kaikkea en edes muista enää :D

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Vierailija

Itse tein viimevuonna lapaset poikaystävälleni ja ihanaa kun pari päivää sitten näin ne samat lapaset hänen kädessään?
Sitten annoin myös sellaiset pehmeät/paksut sukat, dumple rasian ja axe shampoota :-)
Tänä vuonna ajattelin ostaa miesten paksun nomination rannekorun kun siitä hän on haaveillut! Ja sitten jotain söpöä mukaan.. Koristelen vaikka tyynyliinan ;)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

tässä nyt on esimerkkejä mitä itse olen joskus ostanut
vaatteita, kylpytakki, reinot, taskumatti, poltin cd:n joka oli täynnä rakkauslauluja ja ns meidän biisejä, suklaata, tehnyt itse villasukat/kaulahuivin, hajusteita, tilannut aku ankan, hiusten parturisetti (leikkaa itse hiuksensa), valokuvakehys missä meidän kuva, viinaa tmv alkoholia.
onhan noita tullut ostettua, kaikkia edes muista enää.

Vierailija

Ostin pari vuotta sitten Leathermaniin johon olin kaiverruttanut poikaystävän nimen. Oli oikein otettu tästä lahjasta :) Toinen hauska idea on teettää esim pikkuhousut itselleen joissa on etu tai takapuolella poikaystävän nimi, esim "Petrin" tai "Villen omaisuutta" tjms. Kaiken maailman erikoiset taskumatit ja sytkäritkin on varmasti aina tervettulleita lahjoja. Uusi tietokone- tai konsolipeli ei myöskään ole hullumpi idea, jos on pelimiehiä(toivottavasti ei sitten vaan mene koko joululoma pelaamiseen :D ). Itse toivoisin pelkästään lämpimiä töppösiä ja suklaata, mutta surullinen tosiasia on että harvoin nuo miehet juuri esim. sukkia toivoo, mummot kutoo niitä kuitenkin :D

Vierailija

Mä ajattelin tänä jouluna ostaa miehelleni joululahjaksi lahjakortin motonettiin :D Miehekkeeni tykkää hääriä autojen parissa todella paljon, joten se sit lienee ihan hyvä lahja sille :D Muuta en tuon lisäksi kyllä osta jos jo 150-200€ lahjakorttiin laitan, niin se riittää :)

Vierailija

Itse en ole kauheasti joululahjoja kun oon serustellut vaan muutaman kerran silleen että on joulu sattunut sille ajalle. Mut esimerkiksi takki kun poikaystävälläni ei ollut ollenkaan, shampoota, sukkia, hajusteita ja jotakin muuta mitä en muista. Oon ostanu aina kaikkee ei niin kallista ja paljon sit :D tänä vuonna ajattelin ostaa poikaystävälleni Jack Daniels pullon kun tykkää siitä mutta ei saa sitä itse vielä ostettua, tosin en minäkään mut onneks äiti rakas on menossa laivalle ;) ja siihen lisäksi Lahjaarvan kun tykkää raaputella. JA tammikuussa sitä saa jo miettiä syntymäpäivä lahjaa.. huhhuh-

Vierailija

Mä oon suunnitellu ostavani miehelleni mukavat lökärit kun sillä on vaan farkkuja tai verkkareita.. ei oo kiva et se löhöilee kotisohval samois housuis missä se käy salilla :DD Ja sit ostan sille Mulan dvdn ku se on ainoo disney leffa josta se suostuu tykkäämään :P

Vierailija

Pakko oli vastaa vaikka poikkee aiheesta täysin :D Itse kerään disney leffoja ja miehen kanssa katotaan niitä ja tykätään yleensä samoista, mutta mieheni ei tykkää Mulanista, kun itse taas lähes rakastan sitä :D

Vierailija

Mä oon ostanu aiemmin Gunnareitten levyn, suihkugeeliä , tehny ite toffeeta, ja sit viime vuonna annoin sille sellasen Naisen kanssa -kirjan, kun oltiin just muuttamassa yhteen:D Ja oli siinä käsiraudatkin mukana..;) Mutta tänä vuonna en yhtään tiedä, että mitä antaisin! Aion ostaa sille lahjaks kaks lippua lätkämatsiin kunhan vaan sopiva ajankohta tulee. Periaatteessa jos sen ajottais joulun jälkeen, ni menis joululahjasta.. :)

Vierailija

Ite oon synttärilahjaks ostellu jotain vaatteita jne, mut nyt joululahjaks metsästin yhden poikakaverin lempilevyistä bändin jäsenten aidoilla nimmareilla varustettuna ja sit varmaan jotain muutakin heitän siihen sekaan. Tykkään ostella sellasia ajatuksen kanssa valittuja, moniosasia lahjoja.

Vierailija

Ostettu on kaikkea korusta boksereihin, rakkaus-aforismikirjoista elokuviin. Tänä jouluna pakettiin päätyy Mauri Kunnaksen kirjoja (tahdon itse lukea niitä :D), tuoksu, Reinot (koiramme söi vanhat kotitossut) sekä langattomat mikrofonit ja singstar pelin playstationiin (on suunnitellut niitä jo pitkään muttei ikinä ole ostanut). Jos taitoja olisi, tekisin luultavasti enemmän itse, kuten neuloisin tai kokoaisin vaikka valokuvia kauniiksi leikekirjaksi. Poropeukalo kun olen niin olen koittanut keksiä lahjoja, jotka ilahduttavat ja huvittavat. Tunteella kun valitsee lahjan niin varmasti on mieluisa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat