kihlatun ex!!!!??

Vierailija

aloitan nyt ihan alusta eli tapasin nykyisen kihlattuni noin 4 vuotta sitten aloimme seurustella mutta seurustelu oli sellaista on off juttua aluksi ja olimme jo aiemmin kihloissa kun olimme molemmat 16 (nyt 20 ja 19). tämä tapahtu pari vuotta sitten kun kihlattuni alkoi seurustella nykyisen exänsä kanssa. hänen exänsä takia jätin hänet koska luulin silloin heillä olevan jotain kun kihlattuni oli puhunut tytön kanssa mesessä ja sitten yhtenä iltana tyttö tulee eräisiin bileisiin herättämään kihlattuani joka nukkuu vieressäni. en pitänyt mitään yhteyttä sen jälkeen kihlattuuni ja parin viikon päästä sain kuulla että tämä tyttö (kihlatun nykyinen ex) ja kihlattuni seurustelevat. kihlattuni kuitenkin tekstaili minulle rakastavansa minua ym mutta emme tavanneet tai mitään vasta kun tämä nykyinen ex jätti kihlattuni. ja nyt asumme yhteisessä kodissa ja kihlattuni exän paras kaveri asuu samalla pihalla joten näen hänen exäänsä välillä. minua ahdistaa suunnattomasti koska olen kysynyt kihlatultani että rakastiko hän minua ollessaan exänsä kanssa ja sanoo että joo ja puihuin kyseisen exän kanssa joka kertoi että kihlattuni oli eron hetkellä sanonut tappavansa itsensä ja sanonut useasti rakastavansa exäänsä. pelkään että kihlattuni alkoi olla kanssani eron jälkeen vain koska "ei saanut parempaakaan"=( minua ahdistaa ja olen miettinyt että jätän kihlattuni koska en kestä tätä enää. kihlattuni on ensimmäinen seksikumppanini ja minua ärsyttää suunnattomasti että minä itkin kotona kun hän oli paneskelemassa nykyistä exäänsä vaikka väitti silloin rakastavansa minua. itse pidättäydyin seksistä muiden kanssa koska haluan olla "vain hänen". auttakaa ja kertokaa mitä minunn pitäisi tehdä?

Kommentit (5)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Olipas sekava tilanne, piti lukee pari kertaa et sai jutun päästä kii.

Sun kihlattus kuulostaa erikoiselta tapaukselta. Sen, mitä tosta ymmärsin niin ainakin vakava keskustelu kihlattus kanssa oli paikallaan. Onko toi exä luotettava siinä mielessä että puhuu totta tosta ittensä tappamis jutusta? Jos voit luottaa siihen että puhuu totta nii kihlattus on sit kyl valehellu ainaki jommalle kummalle..

Vakava keskustelu on ainaki paikallaan ehdottomasti. Sen jälkeen sit jos keskustelusta ei saa mitää irti ja tilanne pysyy samana nii olisko eron paikka sit?..

Vierailija

niin siis ollaan puhuttu tosta monen monta kertaa ja on sanonut että valehteli exälleen rakastavansa sitä. kihlatullani ei ole mitään tunteita jne exäänsä kohtaan mutta minua vaan vaivaa tapahtunut..en tiedä kumpi valehtelee asioista että jätti toisen jne.mutta exällä olisi kyllä motiivia kun ärsyttää että kihlattuni halusinkin olla minun kanssani eikä hänen..myöhemmin sain tietää että tämä ex on kunnon miesten kaataja joka viikonloppu uusi mies ym.

Vierailija

Miten ihmeessä olet päätynyt tämän ihmisen kanssa kihloihin jo toistamiseen, kaiken tuon välihässäkän jälkeenkin?

Kyllä seurustella voi ilman kihloihinmenemistäkin.

Mutta joo, jos susta tuntuu ettet kestä tilannetta ja ettet voi kihlattuus luottaa niin eipä siinä varmaan muu auta kuin erota. Eihän sellaisen ihmisen kanssa kannata elämäänsä tuhlata.

Vierailija

niin siis ekan kerran kun mentiin kihloihin niin oltiin 16 ja se nyt oli sellainen "teinikihlaus" et ei oltu kovin tosissaan. ja nyt ennenkun mentiin kihloihin niin seurusteltiin ensin 8kk ja nyt ollaan ihan tosissaan asutaan yhteisessä kodissa ja meillä on kaksi koiraa mutta en vain tunnu pääsevän yli tapahtuneesta..jossain vaiheessa unohdin koko asian mutta nyt se on taas tullut mieleeni ja nään välillä painajaista siitä että kihlattuni sanoo haluavansa olla exänsä kanssa eikä välitäkkään minusta=( tuntuu etten kestä tätä ebnää kauaa,

Vierailija

Sulla on vain yks elämä. Sinuna en tuhlais sitä tuohon mieheen... Vaikka se kuinka kipeältä tuntuiskin erota. Maailmassa on ihania ja tasapainoisiakin miehiä. Ei kannata tuhlata itseään ja elämäänsä tuollaiseen, joka ei ole kumpaakaan.

Tiedän et tää kaikki on varmasti tosi vaikeaa.

Tsemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat