Epävarma suhteesta :(

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

Jos on kovin epävarma suhteesta mun mielestä kannattaa harkita ottaa siitä tauko vähäksi aikaa. Jos jo asuu yhdessä tarkottaa se käytännössä erilleen muuttamista, mihin useimmat suhteet sitten myös loppuvat. Jos taas on ollut aitoa molemminpuolista kiinnostusta, kaipaus palaa jossain vaiheessa takaisin ja samalla yleensä huomaa, mikä suhteessa meni aikaisemmin pieleen.

Kuulostaisi siltä, että poikaystäväsi on jossain määrin takertunut sinuun ja haluaa kiirehtiä suhteen rakentamisessa koska pelkää, että jätät hänet joskus. Tämä toimii itseään toteuttavana ennusteena, koska juuri siihen hänen pelkonsa sinut jossain vaiheessa todennäköisesti ajaa.

Ihmiset eivät ole mitään on-off-tapauksia eli joko ollaan yhdessä tai ei sitten ollenkaan vaan lukemattomat suuret ja pienet asiat tarvitsevat aikaa kehittyäkseen, varsinkin parisuhteissa.

Vierailija

Oletko pitkään pohdinnut tuota? ettei se vain ole ohimenevä vaihe?

Sinun pitäisi ensin ajatella itseäsi. Mieti miten asiat olisi jos sinulla oikeasti olisi mies jota rakastat? Eihän tunteiden kuulu olla suhteessa noin. Kerran sitä eletään. Tottakai toisen satuttaminen tuntuu todella pahalta, mutta kaiken yli pääsee... Muutos tapahtuu vaihettain, pitää jättää jotain vanhaa tuttua pohjalle mihin nojata. Jos muuttaa kaiken kerralla, hukkaa samalla itsensä.

Ja jos sinun tunteet ovat jo nyt tuollaiset? niin varmasti joku päivä kuitenkin tulet eroamaan hänestä, eihän tuota loputtomiin voi jatkua? Jotenkin kai kans voi hitaasti mutta varmasti tehdä tahalleen niin että ajautuu erilleen, pieniä viestejä jotka kertovat hänelle mitä tunnet...

Toivottavasti selviät tilanteesta :)

Vierailija

No mulla sama ongelma.. Olemme kihloissa ja asumme samankaton alla..luulin olevani onnellinen, mutta sitten olin yhellä kaverilla melkein viikon ja olin kahdestaan yhen jätkän kans. jopa se oli paljon vapauttavampaa ja ihanaa olla vaan sen kans mielummin kuin kihlatun.. enkä mitenkää rakasta sitä jätkää tai mtn.. mutta oli vain esimerkki.

sitte tulin takas kotii kihlatun luo, oltiin menossa nukkumaan, niin kerroin hänelle pohdiskeluni itkien, että ei meiä juttu toimi.. mikää ei oo ku ennen, mä en rakasta enää yhtäpaljon kuin ennen, ja muitten kanssa on paljon vapauttavaa, koska oma ukko puhuu melkein jokapäivä jostain lapsista ja sitte ku ollaan mumoja ja pappoja yms.. en haluu, että tää on mitää ikuista!

sitte se otti sen iha rauhallisesti. lohdutti mua ja kysy mitä voitais tehdä.. tässä nyt itse pohdiskelen, että miten saa sen pienen kipinän takaisin, mistä se alunperin lähtikin.

mun mielestä kannattaa puhuu suoraa niinku asiat on eikä häpeillä mitään. ei miehet ymmärrä mitään "vihjailua" ja onhan se mukavampaa sanoo suoraa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat