Poikaystävä valehtelee

Vierailija

Kerron teille ensinnä poikaystävästäni: Hän on huomaavainen, rehellinen, luotettava! Ei petä lupauksia, ja jos huomaa että on vähänkin pahoittanut mieleni, hän pahoittaa oman mielensä ja on heti pyytämässä anteeksi ja siis yleensä semmonen tosi ihana ja huomioonottava.
Hän on sanonu ettei kykenisi ikinä koskaan pettämään.
Ja jos tekee jotain mikä ei ole hyväksyttävää kun on parisuhteessa, hänen omatunto alkais välittömästi kolkuttaa ja kertois siitä mulle.

Tässä ongelma: Muutama päivä sitte soitin sille vähän ennen puolta yötä. Hän puhu puhelimessa.. sitten vähä ajan päästä soitti takasi ja kysyin et kenen kans se puhu.
Sano vaan että "tomin" (nimi muutettu), semmosella epävarmalla äänellä.

Tää alko sitte kaiveleen mua, ja mun oli pakko tietää että valehteleeko se mulle, ku sen ääni kuulosti niin epävarmalta! Sorruin kattomaan sen puhelutiedoista kenen kans se oli puhunu, ja se oli puhunu sen EXÄN kans!

Oon monesti vetäny pultit/oon surullinen ko kuulen et ne oon jotenki tekemisissä. Ollaan monesti puhuttu tästä ja se on sanonu ettei oo syytä olla mustasukkane jne.

Mut mitä hittoo, miks se valehtelee mulle että se puhuu sen jonku poikapuolisen kaverin kans? Miksei se voi myöntää et sen exän kans jos ei oo mitää syytä olla mustasukkanen?
Tähä on turha on sanoa että halus olla jotenki loukkaamatta mua. Se tietää mitä mieltä oon valehtelusta enkä siedä sitä pätkääkään.
YLEENSÄ se on sanonu että se on puhunu sen exän kans jos on menny puhelut päällekkäi. Tiedoks tässä vaiheessa että ne on hyvissä väleissä.

Mitä oikein teen tuon kans?
Sanonko vaan että katoin sun puhelutiedot? :o
Koska meilä on yleensä sillai että toisen viestejä/puheluja ei tutkita. Ei me olla sitä koskaan äänee sanottu mutta se vaan on ollu itsestäänselvyys, että toiseen pitää luottaa..

Kiitos jos jaksatte lukea ja auttaa.
Kertokaa omia kokemuksia jos on ollut vastaavia :)

Kommentit (5)

Vierailija

Aika kinkkinen juttu... Pakko myöntää, olen itsekin sortunut puhelimen tutkimiseen, mutten kyllä turhaan: sieltähän löytyi vaikka mitä :(

Niin no, sinun pitäisi tietysti varmaan kertoa poikaystävällesi, että sinua alkoi mietityttämään tämä "Tomi", ja menettämisen pelossasi sorruit tutkimaan hänen puhelintaan. Ja et ollut turhaan peloissasi, koska löysit jotain, mikä ei ollut niinkuin piti. Tämä voi tuntua pelottavalta kertoa hänelle, mutta mielestäni se on oikein koska poikaystäväsi jäi kiinni valehtelusta.

Toivottavasti kaikki ratkeaa, tsemiä!

Vierailija

Tosi inhottavaa, ku aattelee että voi luottaa hyvillä mielin, niin sitteku kerran tutkii puhelinta niin sitte sieltä löytyy ehkä jotai sellaista mitä ei pitäs!

Tiedän et mun pitäs kertoa, mutta mua pelottaa sen reaktio, tiiän että se huutaa mulle ja on vittumainen ja kaikkea mahollista. Ja yleensä se pystyy puhumaan ittensä puhtaaks ja sitte selviää että mä oon syyllinen ja suuttunu turhasta ja kaikkea.

No, kai se häätyy ottaa puheeks tänä iltana, en mä tämmöstä peliä ala katteleen että se valehtelee mulle aina päin näköä.

Vierailija

Ompas hankalaa. Ehkä voisit jotenkin ensin kysyä, että puhuiko hän ihan totta Tomin kanssa, koska sinusta tuntuu, että hän valehteli. Jos ei silloin myönnä, niin sitten kerrot, että katsoit hänen puhelutietonsa.
Saattaahan toki olla, että koko jutussa ei ollut mitään ihmeellistä. Poikakaverisi ei halunnut sanoa sinulle, kenen kanssa puhui, koska tiesi että suutut siitä. Ehkä hän ei jaksanut alkaa riitelemään juuri silloin.

Vierailija

Mäkin yrittäisin ihan aluks kysellä siltä et oliks se nyt ihan varmasti Tomi siellä puhelimessa. Vänkäät niin kauan, että totuus löytyy, koska jos kundis on luonteeltaan oikeasti tuollainen kuin kuvailit, niin uskoisin sen tunnustavan aika pian. Sitten sun ei ehkä tarvitsis tunnustaa, että katsoit puhelutiedot. Samalla sun täytyy kuitenkin luvata itselles, ettet ikinä enää tee moista... Koska oikeesti, ei ole kovin valoisaa suhteen tulevaisuuden kannalta aloittaa tällaista toimintaa!

Uskotko, että tulet pärjäämään tulevaisuudessakin, vaikka kundisi ja exänsä ovat hyviä kavereita? Itse en kestäis, ja omassa tapauksessani onneksi miehen exät eivät todellakaan ole enää kuvioissa.

Tsemppiä sulle ja toivottavasti jokin hyvä ratkaisu löytyy.

Aelyn
Seuraa 
Liittynyt1.10.2010

Ymmärrän miksi asia sinua vaivaa, mutta jos poikaystäväsi tosiaan on luonteeltaan sellainen kun kuvailit, veikkaan syyn olevan siinä että hän tietää sinun olevan mustasukkainen ja halusi vain välttää riidan. Syy kertomatta jättämiseen ei välttämättä ole siinä että meneillään olisi jotain, vain todennäköisesti meneillään ei ole yhtään mitään mistä sinun pitäisi tietää, eikä sitten halunnut turhaan pahoittaa mieltäsi.

Tuollaiset tilanteet on kyllä tumpeitä, itsekään en siedä exien kanssa kaveraamista. Mutta kannattaa toisaalta miettiä, onko ex sitten sen arvoinen että suhde saattaa jopa mennä pilalle liiallisella mustasukkaisuudella. :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat