Vinkkejä?

Vierailija

Heips! Ongelmani on että parisuhteestamme puuttuu yhteinen aika ja romantiikka. Lisäsksi minusta tuntuu että mieheni ei jaksa tehdä asian eteen mitään.. Mitä pitäisi tehdä? Hän rakastaa minua ja me olemme kihloissa ja meillä on yksi yhteinen lapsi, toisen lapsen olemme saatelleet haudan lepoon syyskuussa.. :( Mieheni on siis töissä ja minä kotona 1-vuotiaan kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija

Lapsen menetys vaikuttaa miehiin monin tavoin. Yksi on suhteen hiljainen hiipuminen. Itse kasvoimme kyseisessä tapauksessa erilleen, mutta meillä ei ollut yhteisiä lapsia.

Vierailija

En usko että suhteen hiipumisesta on tällä kertaa kyse olemme kuitenkin harkinneet lisää lapsia ensi vuoden puolella ja puhuneet naimisiin menosta.. Onhan hän toki väsynyt töitten jälkeen mutta olen minäkin päivän päätteeksi.

Vierailija

Järjestäkää viikonlopulle yhteinen hemmotteluhetkenne, vaikka ihan kotona. Lapsi mummolle muutamaksi tunniksi hoitoon, jos mahdollista:).

Meilläkin tahtoo mennä työvuorot ristiin, niin ettei nähdä kuin herätessä ja vähän ennen nukkumaan menoa. Asiaa ei auta lauantaityöni. Puhuin asiasta miehelleni, että tahdon enemmän yhteistä aikaa ja mieheni oli samaa mieltä. Heti viikonloppuna töistä tullessani keskitimme illan pelkästään toisillemme:). Tehtiin yhdessä ruokaa. Syötiin kynttilän valossa ja juotiin viiniä ja "jälkiruoka" tulikin romantiikan takia ihan vahingossa ;). Parempaa päivää en voisi toivoa! Pitää ottaa uusiksi jossain välissä taas! Suosittelen teidän kokeilevan samaa. Piristää todella paljon molempia!

..Lapsia meillä ei tosin vielä ole, joten ajan järjestäminen on helpompaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat