miten parantaa omaa itsetuntoa?

Vierailija

Varmasti ei ole vain minun ongelma tama, mutta olen aika epavarma talla hetkella entisten poikakavereiden takia. Sain pahasti takkiini aiemmin vaikka itse en tehnyt mitaan vaarin ja huonot muistot on seuranneet uuteen suhteeseen.

Tiedan, etta poikaystavani ei pettaisi minua, mutta silti olen erittain mustasukkainen ja varovainen hanen kanssaan jos han on muiden tyttojen seurassa. Han ei ole paria kertaa lukuunottamatta ole koskaan antanut minulle syyta olla epaileva hanen halustaan olla minun kanssani. Han osoittaa tunteitaan myos seka sanoin etta teoin.

Miten voisin parantaa omaa itsetuntoani, etta voisin nauttia olostani poikakaverini kanssa eika tarvitsisi pelata ja epailla koko ajan?

Kommentit (3)

Vierailija

Sanoisin että ihan vain rentoutumalla, jos poikaystävä ei ole antanut aihetta pelätä ja epäillä kannattaa yrittää päästä eroon niistä tunteista. Kyllä poikaystävä olisi jo lähtenyt jos ei haluaisi kanssasi seurustella, se on totuus. Hyvät miehet ei ole suhteessa vain ihan huvin vuoksi.

Tottakai voit ottaa asian myös puheeksi poikaystäväsi kanssa, ehkä hänkin voisi auttaa sinua kohottamaan itsetuntoasi. Ei pidä pelätä keskustella mistä vain oman poikaystävän kanssa.

Vierailija

Itsellä on tapana näyttää että olen itsevarma, vaikka todellisuudessa en oikeastaan edes ole. Kun itse sanoo itselleen että olen hyvä, se hehkuu myös ulospäin. :) Jos sinua epäilyttää se, että poikakaverisi joskus juttelee muille naisille, mene keskusteluun mukaan. Esittele itsesi poikakaverisi kavereille ja näytä miten luottamuksesi on korkealla miehesi suhteen! Poikakaverisikin varmasti yllättyy kun huomaa että sinäkin haluat vain olla kaveri hänen naispuolisten kavereiden kanssa. :)(oikeasti voit ajatella naisita mitä huvittaa:D) Kun poikakaverisi huomaa että sinulle ei ole ongelma se, että hän juttelee muille naisille, hän tajuaa mitä on löytänyt.

Itse tulin juttuun edellisen poikakaverini naispuolisten kavereiden kanssa, vaikka en olisi halunnut, mutta huomasin että poikakaverini oli melko yllättynyt asiasta.. Kannattaa kokeilla ! :)

Se on vaikeaa esittää sitä mitä oikeasti ei ole, kauan minullakin kesti.. Mutta olen huomannut että siitä seuraa vain hyvää kun kulkee nokka pystyssä ! ..vaikka todellisuudessa sattuisikin.. Tälläkin hetkellä olen juuri eronnut poikakaveristani, mutta olen näyttänyt että kaikki on ok, vaikka minuun sattuu aivan mielettömästi. Hänen käyttäytyminen minua kohtaan muuttui heti kun sanoin että ei täs mitään, kaikki on okei. Et jatketaan kavereina.
Hetki sitten meillä oli vähän välienselvittelyjä, jossa näytin itsevarmuuteni (mikä todellisuudessa ei ollut korkealla ollenkaan), mutta vaikutti silti exääni siten että pyysi minulta ensin anteeksi ja oikein toivoi ettei menetä välejään minuun.
Opin siitä että ITSEVARMUUS, se tehoaa mieheen kuin mieheen. ;)

Tsemiä ! :)

Vierailija

no just et juttelet poikaystäväs kans et se tietää sit et mitkä on sun lähtökohdat tos suhtees. Ja sit koitat järjellä ajatella et jos se ei anna syytä olla huolissaa ni ei sillon tarvi olla. Ja niin kauan ku mies haluaa olla suhteessa se on siinä. Kun ei enää halua ni sehän lähtee sit. Ni jos se sun kanssas on ni se kans haluaa olla sun kanssa. Koita rentoutuu vaan. Helpommin sanottu ku tehty, aivan, mut muuta tos ei oikee voi. Mut kerrot sille pojalle jotta se voi tukee sua parhaansa mukaa, jos ei jo tiedä ja sitä tee. Tsemii :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat