Armeija

Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Kaikki ketkä haluaa armeijaan, kirjoitelkaahan tänne juttua.

Miksi haluatte armeijaan?
Mistä kiinnostus armeijaa kohtaan on lähtenyt?

Kommentit (5)

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Itse haluan armeijaan tosi paljon. Kiinnostus siihen lähti noin kolmisen vuotta sitten kun eräs sukulaiseni oli siellä. Sitten innostus vain kasvoin, kun muutin opiskelemaan omalta paikkakunnaltani muualle; tutustuin muutamiin nuoriin miehiin, jotka siellä armeijassa parhaillaan olivat.

Huomioin kaikki vastaan tulevat armeijamiehet. Mielestäni se maastopuku tekee miehestä entistä komeamman <3 Vai mitä muut on mieltä??

Vierailija

Mä oon aina miettiny armeijaa yhtenä vaihtoehtona. Haluisin järjettömästi laskuvarjojääkäriksi, mutta kunto ei valitettavasti riitä, kun on yks armeijan rankimpiii koulutuksii. Toinen mikä kiinnostais on lentäjä, mutta siihen näkö ja pituus ei riitä... =D
Muutenki nyt suunnitelmat muuttu ja muutin amsterdamiin. Mutta mahdollisesti voisin sen vielä tulevaisuudessa käydä, varsinkin kun isoveli hehkuttaa siitä, ja on varma etten pärjäis... Haluun näyttää sille ! =D

Ja tosiaan khyl se maastopuku tekee miehistä paremman näkösii, mut ne hatut ne baretit vai mitkälie on ihan tyhmii!
Ja laivasto asu saa ihmiset näyttää tyhmilt =D

Vierailija

Pienestä asti olen armeijaan halunnut mennä, innostusta on lisännyt varmaankin se että siskoni on käynyt armeijan. Itse olen myös haaveillut laskuvarjojääkäriksi pääsystä. Sukeltaja on ollu toinen suosikki.
Tällä hetkellä palvelus ei tulisi kuuloonkaan, opiskelut kesken(vaikka ne voisi laittaakin tauolle hetkeksi..) myös se jarruttaa että poikaystäväni on nyt armeijassa, enkä halua kahta armeijavuotta peräkkäin. Kuitenkaan tämä ei sulje pois mahdollisuutta että jonakin päivänä astuisin "armeijan harmaisiin". Onhan tässä vielä vuosia aikaa!
Olisihan se toisaalta senkin takia hienoa mennä, että voisi näyttää kaikille niille vässyköille jotka armeija keskeyttävät, että JOPA naisista on siihen! Tämä on siis oma mielipiteeni, älkää ottako itseenne!

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Itse en tarkemmin ole miettinyt miksi haluiasin siellä armeijassa, mutta kai sekin tässä aukeaa :) pitää näiltä kavereilta kysellä :P laskuvarjojääkäri tosiaan vaatii huippukuntoa. Siellähän se armeijassa se kunto kasvaa ja ainahan on olemassa kuntosalit :P Itseäni kiinostaisi kyllä ajaa rekkakortti siellä armeijassa. Siinäpä olisi yksi suuntautumisvaihtoehto tuo kuljetuspuoli :P

Armeijaan menon kanssahan on se tietty ikä, mihin mennessä armeija pitää olla käyty eli 18 ja 29 välillä. Sitten siinä alussa naisilla on tietty aika päättää, haluaako tosiaan olla armeijassa. Tämä aika on 45 päivää.

Maastopuku vetää ainakin minua puoleensa ;) Barettia en saa päähäni laitettua oikeaoppisesti en siis mitenkään. Veljelläni kun sellainen on ja aina silloin tällöin yritän sen tunkea päähäni jotenkin :D

Eikun äkkiä takaisin Suomeen ja hakemuspaperit vetämään puolustusvoimille :) ja näyttämään veljellesi :P

Toivottavasti siellä Amsterdamissa on lämmin :)

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Itsekin olen sitä mieltä, että meidän naisien on näytettävä näille vässykkämiehille, että meistäkin on siihen. Pakkohan sinne jonkun on mennä, kun ei taida kaikista miehistä siihen olla!!!

Itse olisin kyllä ylpeä siitä, jos ja kun armeijaan menen. Olisin ensimmäinen nainen meidän suvusta, joka armeijan on käynyt :) Saisin myös sen super ihanan maastopuvun päälle :P pääsen kyllä pukua kokeilemaan, kun kaveri tulee seuraavan kerran iv :lle :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat