Ihastunut vanhempaan mieheen

Vierailija

Muutama viikko sitten pääsin keskustelemaan lähemmin erään ravintolan tarjoilijan kanssa, jota olin jo aikaisemminkin vilkuillut. Mies on minua noin 10 vuotta vanhempi (olen itse 18 vuotias). Puhelinnumeroni päätyi illan päätteeksi miehelle ja välittömästi tämän jälkeen sain häneltä kiinnostusta osoittavia tekstiviestejä.

Olen kihloissa ja mielestäni hyvin terveellisessä ja tasapainoisessa parisuhteessa ja siksi tunnen huonoa omatuntoa siitä, että haluaisin tutustua kyseiseen mieheen paremmin. Mies itse on ilmoittanut haluavansa samoin, mutta mainitsi kuitenkin myös, ettei halua lähteä pilaamaan suhdettani.

Kyseisen illan jälkeen mies on ollut ajatuksissani usein ja olen jopa pelästynyt ajatuksiani keinoista, joilla pääsisin tutustumaan häneen. Millä tavalla saan miehen pois mielestäni ja pystyn antamaan kaiken huomiomi kihlatulleni, vai pitäisikö jatkaa yhteydenpitoa kihlatun selän takana?

Kommentit (7)

Vierailija

Sitä en tiedä miten saat miehen pois sun mielestäsi, mutta ehdottomasti sinä et ainakaan Minun mielestäni saa jatkaa yhteydenpitoa kihlattusi selän takana. En ymmärrä näitä tilanteita.. Miksi tässä tapauksessa sinä et osaa katsoa tätä kihlattusi kannalta, eli miltä tuntuisi jos kihlattusi tutustuisi sinun selän takana mielenkiintoiseen ja mukavaan naiseen, joka vaikka sattuu olemaan kihlattuasi muutaman vuotta vanhempi?

En pyydä anteeksi jyrkkää mielipidettäni :D

Vierailija

Yhdyn aikaisempaan viestiin ja kehotan myös miettimään asiaa toisin päin kihlattusi kannalta. Nyt kun mitään vahinkoa ei vielä ole ehtinyt tapahtumaan, niin kehotan perääntymään tilanteesta, mikäli haluat jatkaa kihlattusi kanssa.

Vierailija

olen myös samaa mieltä edellisten kanssa. Ja jos olet hyvin terveellisessä ja tasapainoisessa suhteessa,niin on aika outoa että kallistut kumminkin muihin miehiin.Onko siis jotain mitä et nykyisessä suhteessasi koe saavasi?
Lisäksi voisi kuvitella että 18 vuotias opiskelija ja 28 vuotias töissä käyvä mies tahtovat elämältä eri asioita...

Vierailija

No ihastumisen mä ymmärrän täysin ja toisaalta senkin, että tahtoisi tutustua. Mun mielestä ei kuitenkaan kannata tutustua, jos seurustelee. Kyllä noita ihastuksia tulee ja menee, mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa, sillä useimmiten ne jossain vaiheessa unohtuu. Kannattaisi todellakin ajatella tuota kihlattusi kannalta, niin ehkä ymmärrät itsekin tilanteen ns. typeryyden. Olisi kurjaa, jos oikeasti kihlattusi tutustuisi selkäsi takana toiseen, eikö?

Sinuna nyt unohtaisin vaan koko ihastuksen, vaikka se vaikealta tuntuisi ensi alkuun. Näitä sattuu itse kullekin. Tärkeintä on vaan se, ettei niiden eteen koskaan tee mitään.

Vierailija
Tikkis

Kyllä noita ihastuksia tulee ja menee, mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa, sillä useimmiten ne jossain vaiheessa unohtuu.

Täysin samaa mieltä! Ilmeisesti olet ollut saman miehen kanssa pidempään, joten on luonnollista, että joskus ihastuu muihinkin. Jos kerta suhteessanne ei ole mitään vialla, unohda koko tarjoilija ja peräänny vielä kun voit. Mieti, miksi olet kihloissa kyseisen tyypin kanssa. Se auttaa varmasti eteenpäin tilanteesta.

Vierailija

Ei vältämättä halua itse seurustelen itseäni 10vuotta vanhemman miehen kanssa ja itse olen viellä peruskoulussa, mutta samoja asioita halutaan silti miesystäväni kanssa.

Vierailija

Unohda kyseinen mies ihastuksen tasolla ettet loukkaisi kihlattuasi. Jos kuitenkin haluat tutustua kyseiseen mieheen niin tee se kihlattusi tietäessä uudesta kaveristasi. Kyllähän noita ihastuksia tosiian tulee ja menee niinkuin aikasemmat vastaukset ovat todenneet. Voit saada miehestä hyvän kaverin jos vaan pystyt olla ajattelematta häntä mitenkään muuten ja olet saanu miehen sen tajuamaan. En kyllä kuitenkaan ymmärrä että jaksat vaivautua ajattelemaan keinoja jolla voisit tutustua häneen kihlattusi selän takana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat