Hemmottelu-ilta rakkaalle, vinkkejä?

Vierailija

Kultani tulee perjantaina parin viikon reissusta kotiin ja haluaisin tehdä tästä kotiinpaluusta ikimuistoisen. Ajattelin jotain hyvää ruokaa ja viiniä sen kanssa, mutta ensinnäkään en tiedä mitä ruokaa tekisin. Jotain vähän hienompaa kun perinteiset lihapullat siis. Ja muitakin vinkkejä otan mielelläni vastaan, olen melko ensikertalainen tälläisen "yllätyksen" järjestämisessä.

Kommentit (1)

Vierailija

Itse lähtisin rakentamaan siitä teenkö liha- vai kasvisruokaa, ja sit lihan kohdalla miettisin että mitä lihaa :) Jos on rahaa käytettäväksi nii ainakin pippuripihvit naudan sisäfileestä on aika nam nam vaihtoehto :) siihen sitten joku kiva punaviini, alkossa osaavat neuvoa tosi hyvin (jopa niin hyvin että oon saanu sieltä myjän avustuksella täydellisen valkoviinin hirvenlihalle, mitä luulin mahdottomaksi yhtälöksi ;)) tuohon voi sitten lisukkeeksi tehdä vaikka jotkut hyvät perunat, esim. kerma- tai lohkoperunat, ja sitten jonkun sievän salaatin :) Jälkkäri ei enää tuohon päälle välttämätön, mut jos neuvoja kaipaat nii voin yrittää auttaa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat