pitaisiko antaa olla vai harmistua?

Vierailija

Eilen poikaystavani meni ulos kavereidensa kanssa, olin itse vasynyt joten jain kotiin.
Poikakaverini tekstasi minulle illan aikana etta ei malta odottaa etta paasee kotiin koska emme viime aikoina ole ehtineet viettaa aikaa yhdessa. Tama viesti tuli n. 11 aikoihin. Seuraavan viestin sain puolen tunnin paasta etta tulee kotiin vahan myohassa, mutta lahtee puolen yon aikoihin jo (baarista oli matkaa n. 10 minuutin verran).

Loppujen lopuksi han tuli kotiin kahden aikaan ja kertoo miten oli antanut puhelinnumeronsa jollekin "todella mukavalle naiselle" jonka tapasi ja joka oli jo kotimatkan aikana tekstannut hanelle miten seksikas poikakaverini on (en lue poikakaverini viesteja vaan itse viestin naytti!).
Ja poikakaverini haluaa tavata taman naisen uudelleen omien sanojensa mukaan vain koska han oli mukava, mutta minusta asia ei ole noin mustavalkoinen. Eri asia jos nainen tosiaan olisi vain mukava, mutta kylla tuo muulta kuulosti poikakaverin sanojen mukaan! En epaile poikakaveriani pettamisesta (tai etta edes aikoisi) koska miksi han olisi kertonut minulle koko asiasta muuten ja nayttanyt viestit yms?

Miten itse suhtautuisitte kyseiseen tilanteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija

Itse olisin tuossa tilanteessa sitä mieltä että mieheni ei tarvitsisi naista nähdä. Varsinkaan koska naisen käytös ei kuulosta siltä että tämä tahtoisi olla vain kaveri. Tuskin tämä siinä tapauksessa kertoisi kuinka seksikäs poikaystäväsi on! Toisaalta olen itse aika mustasukkainen, joten... :D

Vierailija

Jos se nainen kerta kehui sun poikaystävää seksikkääksi niin on mielestäni päivän selvää että sillä naisella ei ole pelkkä ystävyys mielessä. Onhan se reilua että poikaystäväsi kertoi sinulle koko jutusta, mutta itsellä menis kyllä hermot jos toinen vielä tosissaan harkitsis yhteydenpitoa tämän naisen kanssa... En haluaisi että oma poikaystävä olisi ystävä naisen kanssa joka on hänestä kiinnostunut. Siitä ei seuraa muuta kuin pahaa mieltä kaikille osapuolille.

Vierailija
jonna88

Komppaan Yesia! Ei todella kuulu toimivaan suhteeseen tuollainen, että antelee puhelinnumeroitaan vieraille naisille baarissa!

Joo hei ihan kaikkea ei tartte sietää ;)

Vierailija

Ei tuo oo normaalii et jätkä joka seurustelee, bongaa jonku muijan baarista ja sit ne vielä tekstailee samana iltana? ja se sano siitä sulle koska sille tuli huono omatunto.. eli ehkä siinä olis ollu muutakin ku vaa kaveruutta..?

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

miehellä huono itseluottamus? saa nautintoa ja boostia naisten kehuista kommenteista? Kaikki tykkää kehuista mutta liian pitkälle mennessä se muodostuu jo ongelmaksi.

Tiesikö nainen edes ett mies on varattu? jos tiesi, ei tuoollaista tekstaa kukaan itseään kkunnioittava nainen. Eli pahat mielessä. Ja jokainen väänkään järkevä iihminen sen kyllä tajuaa. tai pitäisi ainakin. Eli nyt kandee keskustella jäbän kans et mistä mättää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat