Neittideittailu -miten sanon etten halua tavata?

Vierailija

Pari on kirjoittanu että haluais tavata, mut itestäni ei oikein tunnu siltä... Kuvailuni ja ehkä heidänkin profiilikuvailujen perusteella ehkä sopisimme hyvin yhteen mut itestäni ei... En siis ole kiinnostunut. Henkilöiden linkittämät kuvat ei innosta, ovat kyllä ihan ok näköisiä mutta eivät ihan "oikean näköisiä"... Miten sanon nätisti että en halua tavata?

Kommentit (7)

Vierailija

Miehet siis ovat hehkuttaneet kuinka samantyylisiä me ollaan, mutta ei mua silti oikein kiinnosta. Ja näin heti ekojen viestien jälkeen... :/

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Mä kun harrastin joskus tota nii olin tyly ja jätin sit vastaamatta mihinkää viesteihin. Ekojen ehdotuksien jälkee keksin aina jotain tekosyitä miksi en, ja sit jos jatku nii en pitäny enää yhteyttä. Tyly tapa kyl. Mut jos et muuta keksi nii toi kertoo aika paljo. Itekää en nimittäin keksiny :/

Vierailija

Ehkä voi vaan jättää enää vastailematta...? Tuntuuhan se aika tylyltä, mutta netissä jotkut ihmiset voi käydä aika rasittaviksi, vaikka yrittäisi nätisti sanoa, ettei kiinnosta. Mutta siis, tuskinpa kukaan muutaman viestin perusteella lataa toiseen mitään supersuuria odotuksia, joten eipä siitä mielestäni voi paljon loukkaantuakaan. Tai sitten voi vastata lyhyesti ja välttelevästi, ei kysy toiselta mitään tai kirjoita mitään mihin odottaisi jollain tavalla vastausta, ja sanoo vaikka, että nyt on kiireistä, katsotaan tapaamista joskus myöhemmin. Sellaisesta voi lukea rivien välistä...

Vierailija

Ihan itse jos tollasta olisin koskaan harrastanut, niin olisin varmaan sanonut suoraan, että musta tuntuu siltä, että ei ihan natsaa. Kyllä ihmisen pitäisi semmoset rukkaset kestää. Onhan se tylyä, mutta musta reilumpaa kuin se, että ei vastaa ollenkaan.

atsalea
Seuraa 
Liittynyt20.2.2011

Ite oon jättäny vastaamatta kaikkiin niihin kyselyihin ja ehdotteluihin mitkä ei yksinkertasesti oo vaan kiinnostanu muo yhtään. Vaikka olis laittanu ihanne miehen iäksi 20-25 vuotta niin kyselyjä/ehdottelua tulee 45 vuotiailtakin (missä ihmisten lukutaito?). Oon kyl sanonu joskus suoraankin et en haluu tavata ainakaan vielä et jos vaikka kirjoteltais jonkun aikaa ensin ja tutustuttais...tai sit et on muuta menoa tai muuta säätöä jne. kyllä "hätä" keinot keksii :)

Vierailija

oon aika paljon nettideittaillu ja on ollu samanlaisii ongelmii

1) oot kylmä ja jätät vastaamatta
2) sanot että löysit jonku kiinnostavan
3) meet tapaamaan kerran, koskaan eihän koskaan menetä mitää yksil deiteil..

mut ei oikeesti kannata mennä tapaamaan ketään epämäärästä tyyppiä, olin kerran yksil aika ahistavil deiteil ja siit lähtien ei oo ihan jokasen kaa uskaltanu lähtee:D mut nettideittailu on kivaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat