Ihannekroppa

Vierailija

Millainen on teidän mielestä tytön/naisen ihannekroppa? Onko superlaiha paras vai miten? :) Varmaan aika monet mietiskelevät tällaisia :D Entä mitäköhän mieltä miehet ovat..?

Sivut

Kommentit (54)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Ihannekroppa itelläni olis sellanen hoikka, muttei todellakaan superlaiha. Muotoja pitää olla, jotain mistä mies voi sit ottaa kii ;) Rinnat sais olla D, itelläni hiukkasen yli :D Mahassa en haluis olevan yhtään ylimääräistä, takamuksessa saa jotain olla ;)

Eli ihannevartalo on aika toisenlainen mikä oikeesti on :/

Vierailija

Okei :) Aika samaa mieltä olen, mutta esim kesällä ei haluis paljon ylimäärästä missään bikineitten kanssa :D Ja kun harrastan balettia niin balettipuvun kanssa ei "ekstra-löllyvät" näytä kauheen hyvältä :D

Vierailija

Itse pidän hoikasta vartalosta... itselläni on muotoja 160/55 haluaisin ainenkin 5kg pois, niin olisin lähempänä omaa ihanne vartaloa. Tissit ja peba pitää tietenkin olla, mutta muualla ei ylimääräistä :s

Vierailija

Mulla muuten melkein samat mitat 160/54 ja pari kiloa kyllä sais lähteä pois... Mutta ei tässä nyt mitään paniikkia eikä tuskin sullakaan :D Mutta painoahan ei voi aina vertailla kun lihas painaa enemmän kuin läski :)

Vierailija

totta :) mut kyllä on kesän jälkeen lihaksetkin alkanut hävitä :s pakko alkaa taas tsemppaa itteensä salille tai johonkin ohjatulle ryhmätunnille :)

Vierailija

itselleni melkeinpä tärkein asia ihannekropassa on litteä maha, johtuen ehkä siitä etten itse sellaista omista vaikka muusta kropasta olenkin todella hoikka...:D

Vierailija

En haluaisi olla laiha, halusin olla lihaksikas mielummin. minulla on mitat 152/43. Muistakaa että lihas painaa, joten älkää katsoko vaakaa vaan katsokaa itseänne peilistä ja miettikää että mitä haluatte vielä muttaa (= Ja muistakaa vielä se että jos laihdutatte niin myös tissit ja peba pienenee.

Vierailija

Ite ihannoin laihuutta ja haluisin olla laihempi mitä ooooon. Tai oikeestaan kiinteempi lähinnä, oon kyllä aika hoikka. Esim Anna-Lynne McCordilla on aivan unelmavartalo

Vierailija

Sellainen hoikka tai ihan laihakin, mutta rinnat ja persus täytyy olla, jottei näytä aivan pikkutytöltä, samaten jalat voisivat olla jotain muuta kuin kaksi hammastikkua. Lisäksi itse pidän kauniina sitä että on jonkinlainen tiimalasimuoto, eli vyötärö ja lantio ovat naismaiset. Jotkut naiset ovat luonnostaan langanlaihoja ja hiukan poikamaisia, ja sellaisetkin voivat olla mielestäni kauniita, vaikka kehuinkin äsken muotoja. Kiinteys nyt on tietenkin hyvä asia, mutta esimerkiksi pyykkilautavatsa naisella ei kuulosta mielestäni kauhean seksikkäältä - tosin en kyllä pidä niistä miehilläkään.

Onpas täällä muuten paljon muita 160-senttisiä :D Mun painoni vaihtelee 48-51 kg, välillä olen siihen tyytyväinen ja välillä tahtoisin pari kiloa pois. Eilen kuulin poikaystävältä sellaista kommenttia että vähän voisi tulla lisää painoa, mutta itse en haluaisi ainakaan lisää painoa, vaikka kaverit ja sukulaisetkin ovat sanoneet, että näyttäisin paremmalta jos painaisin enemmän... Itseni täytyy mielestäni olla vähän hoikempi näyttääkseni hyvältä, vaikka sitten taas minua hiukan painavampia kavereitani voin pitää juuri sopivan kokoisina ja hyvännäköisinä.

Vierailija

Riippuu niin ihmisestä. Voisi kuitenkin sanoa, että ihannekroppa on sellainen jossa kukin viihtyy parhaiten. Mulla on esimerkiksi pari vähän pyöreämpää ystävää ja he ovat tosi upeita ja itsevarmoja. Itse olen taas pieni ja hoikka enkä haluaisi yhtään lisäkiloa (158/49). Lihaksia haluan itsekin ehkä vähän lisää, etenkin käsiin kun ovat niin olemattoman linnunluiset.

Vierailija

Miksi monet tässä tuntuu ihannoivan laihuutta ja stressaa jostain 55kg painosta? :o Mulla on mitat 65kg/157cm/75DD ja olen tyytyväinen itteeni, vaikka mielelläni iteki muutaman kilon pudottaisin. En vain kanna siitä stressiä, koska mielummin näytän 18- vuotiaana naiselta kuin 11- vuotiaalta pojalta.. :)

Vierailija

Heh, muakin jotenkin naurattaa luurankojen ihannointi vaan mieltymyksensä kullakin!
Mariah Careylla ja Beyoncella on todellakin ihan mielettömät kropat! Tässä musavideossa hieman samaa kalipeeria: http://www.youtube.com/watch?v=WXxV9g7lsFE&ob=av3e on ihan mieletön rovi! Yamii, mikä nainen.

Yks suomalainen nainen on kyllä myös ylitse muiden ihanalla lihaksikkaalla rovillaan. Nimittäin Minna Pajulahti. http://images46.fotki.com/v1517/photos/1/1091296/4823717/minnapajulahtif...

Vierailija

Mulla vaihtelee toi että millasesta kropasta tykkään, outo juttu :O Uskon itse, että baletti harrastuksena: pelkkä jumppapuku ja sukkikset päällä ja peili naaman edessä koko ajan, vaikuttaa aika paljon asiaan :/ Ei välttämättä ole hyvä juttu. Sitten pelkään myös, että jos nyt tulee parikin ekstrakiloa niin myöhemmin on vaikeampaa lähteä pudottamaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat