Mitä tehdä?

Vierailija

Siis olen seurustellut kohta 1½ vuotta mieheni kanssa ja asutaan yhdessä. Ja nyt kun on joulu tulossa niin mieheni haluaa mennä viettämään joulua ex-tyttönsä vanhemmille.. Ja tämä exä on varmasti myös paikalla siellä. Mieheni on kyllä kaveria exänxä veljen kanssa, mutta on tämä silti omituista mielestäni.. Kyllä mieheni nyt minun kanssa pitäisi joulu viettää eikä exänsä kanssa?!
Ja toisekseen mieheni soittelee kännissä aina exällensä ja haluaa nähdä tätä. Ja samoin exä soittelee miehelleni kun on itse kännissä. Pitäisikö tästä jo huolestua?

Kommentit (6)

Vierailija

Mun mielestä tuo on uskomattoman tökeröä. Jos mun mies haluaisi viettää joulua exän kanssa(vaikka olisi exän veljen kaveri), niin näyttäisin luultavasti ovea eikä olisi takaisin tulemista. Oletan vielä, että tämä olisi myös teidän ensimmäinen yhteinen joulu omassa kämpässä(tai korkeintaan toinen)?

Kyllä, sinun pitää huolestua. Teidän pitää keskustella asiasta vakavasti nyt, sillä hieman kyllä vaikuttaisi sille että miehesi kaipaa exäänsä vähän turhankin paljon.

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Pitkälti samalla linjalla, ite huolestuisin vähemmästäki. Joulu on perinteiden aikaa joka yleensä vietetään itselle rakkaiden ihmisten lähellä ja kanssa. Tämän perusteella exänsä on rakkaampi kun sä. Puhut vaan rohkeesti mille tää susta tuntuu..

Vierailija

Todella kummallista joo. Eikä pelkästään kummallista, vaan mun mielestä todella törkeää sua kohtaan. Mitä se mies oikein kuvittelee? Että sä olet joku kynnysmatto, joka hyväksyy kaiken mahdollisen?

Mun mielestä toi kännisoittelukin on jo ihan liikaa, saati sitten tuo jouluasia. Mieti, onko teidän suhteella tulevaisuutta paitsi itsesi, niin myös miehesi puolesta.

Vierailija

Samaa mieltä! Kerro miehellesi, että tunnet olosi hyvin ulkopuoliseksi hänen jättäessään sinut pois suunnitelmistaan. Vaikka en tiedäkään tilannetta tarkemmin, olisin itse jo hyvin huolestunut.

Vierailija

En kyllä tykkäisi tuollaisesta! Mun mielestä röyhkeetä ja typerää sun poikaystävältä. Jos puhelut ja muu exään liittyvä on arkipäivää, kannattaisi varmaan miettiä, onko tyyppi päässyt täysin yli entisestään. Itselle ainakin tulisi mieleen.

Ja sulla on (mun mielestä) täysi oikeus vaatia mieheltäsi aikaa jouluna. Toisin sanoen sun ei siis tarvitse suostua mihinkään vietetään joulua miehen exän kanssa -sekoiluun. Sano poikaystävällesi suoraan, mitä ajattelet. Jos hän valitsee exän (tai tämän perheen) ennen sua, miettisin kaksi kertaa.

Outoa ja tosi inhottavaa. Ite varmaan sekoaisin tuosta tilanteesta!

Vierailija

HUHHUH mikä mies! Ihan käsittämätöntä! Samaa mieltä kuin edelliset, ja varsinkin Morgan, että näyttäisin ovea kyllä samantien. Eihän tossa ole mitään järkeä. Nyt otat äijän puhutteluun, ja jos ei mene jakeluun, pakkaat kamas :) Näin jyrkästi sanottuna...

No melkein samanlainen tapaus viime jouluna mieheni kanssa, hän halusi lähteä ryyppäämään mielummin kavereidensa kanssa kuin olla kanssani jouluna. Noooh, eihän se kivalta tuntunut todellakaan, mutta ajattelin suhteemme olevan niin alkuvaiheessa, että mielummin vietetään sitten erikseen joulua. Mutta kyllä tän miehen touhu meni vähän pitkälle, kun ei vielä seuraavanakaan päivänä halunnut viettää aikaa kanssani :/ Tänä jouluna on kyllä eri tilanne, vietetään sitä yhdessä, PISTE. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat