liian iso penis?

Vierailija

Olen miettinyt mistä johtuu, että saatan hieman revetä ja saada pienen haavauman itselleni, vaikka käytämme liukastettakin. Miehellä liian iso minulle?

Ei seksi ole minuun ikinä sattunut, mutta aktin jälkeen voi olla puutunut olo ja havaita pienen haavauman. Normaalia vai ei ja mikä neuvoksi :)?

Kommentit (2)

Vierailija

Luultavasti et ole tarpeeksi kiihottunut kun hän tulee sisääsi. Näin ainakin minulle on käynyt että aktin jälkeen on omituinen tunne alapäässä. Esileikkiä vaan enemmän kehiin niin liukkariakaan ei tarvita. :)

Vierailija

Mulle on käyny kans aina välillä sama juttu.
Vaikka olisin itsekin märkä ja vielä liukastettakin käytössä, niin ei itse akti satu mutta sen jälkeen saattaa olla joku pieni haavauma mikä on hieman kosketusherkkä, mutta paranee tosi tosi nopiaa.

En usko et se on mitään vakavaa? Mut omalla miehelläni on ainakin aikas iso penis, en usko et kovin useilla on moista.

Mutta voihan se siis johtua siitäkin jos on iso penis ja emättimen limakalvot ovat ns."kireällä" koska penis täyttää sen kokonaan ja samalla liikkuu edestakaisin ja myös emätin saattaa aktin aikana vaihdella olomuotoaan tiukempaan ja tiukasta hieman laajempaan. Niin eikö se oo sit aika inhimmillistä et voi pieni haavauma tulla. Ja voihan sit aktin jälkeen tehä alapääpesun ja laittaa siihen vähä Bepanthen -voidetta nii se paranee nopeesti.

Mut eipä tuo ny kovin vakava juttu omasta mielestäni ole kylläkään.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat