Uusia kavereita Helsingistä

Vierailija

Olen 19-vuotias tytto ja olen juuri muuttanut Helsinkiin. En tunne täältä päin ennestään ketään, joten olis kiva tavata uusia kavereita, joita vois tavata vaikka shoppailun, kahvittelun ja bileiden merkeissä.. Jos tuntuu, että oot yhtään saman tyylinen ihminen, niin laita viestii!:) emma.emma987@gmail.com

Sivut

Kommentit (43)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Miten sattukaan, ite muutin heinäkuun lopussa vantaalle ja käyn hesas töissä. :) oon iteki 19 vuotias, tarviisin uusia kontakteja, tuntuu nimittäin että vähän liikaa vietän aikaa kotona :D haluisitko kertoo vähä itestäs tääl?

Vierailija

Moi!
Oon 22v. tyttö ja oon asunu helsingissä reilu viis vuotta. :)oma kaveripiiri on pieni ja uudet kaverit ovat aina tervetulleita. :) mitä yleensä teet/ teette vapaa- ajalla? :) itellä 3 koiraa, joiden kanssa lenkkeilen. tykkää bilettää, shoppaa ja höpötellä kahvin parissa. :)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Itellä ei oikein tuota vapaa-ajalla tekemistä hirveesti ole, itsekseen viitsi missään käydä ja lenkkeilykää ei oikeen innosta (vaikka pitäis). Kattelen yleensä elokuvia ja kuuntelen musaa. Tykkään käydä myös leffassa ja arvostella sitä sit sen jälkeen :D Höpöttely kans on kivaa, kunhan tutustun ihmiseen ja pääsen vauhtiin :D Aluks nimittäin voin olla pirun ujo.

Mikä estäis tapaamasta vaikka porukalla? ;)

Vierailija

Itekki oon aika ujo aluksi, kuha tutustuu niin juttua alkaa tulemaan enemmänki. :)
Totta mikä meitä estää tapaamasta porukalla. :)

Vierailija

Itsekin vapaa-ajallani lähinnä shoppailen, kahvittelen, baareilen, kuuntelen musiikkia ja harrastan ratsastusta ja lenkkeilen jos jaksan.. :) Olen siis tuo alkuperäinen kirjoittaja :) Hyvä idea toi että tavattais porukalla.. :)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Ja hyvä, ite unohin sanoo miten mulle käy :D Millon vaan ;) töitä on 6.15-17.30 välisenä aikana, hyvin vaihtelevasti millon mitäki.. Olisko sit joku kahvila sellanen hyvä? Tai sit kahville ja sit vaikka leffaan tai jotain? Mitä ehdottelee muut?

Vierailija

Joo toi kuulostaa hyvältä et mentäis kahville ja sit vois keksii viel jotain. Oisko se sit hyvä jos ens tai sitä seuraavana viikonloppuna nähtäis, sopisko se myös caro_lle ? :) Mitenkä me sitte tunnistettais toisemme, vai aattelitteko numeroita vaihtaa vai miten?

Vierailija

heippa!

muakin kiinnostais tulla mukaan porukka-tapaamiseen! oon ite 20 v. ja nyt kun en oo missään koulussa ja tosi monet kaverit on muuttanu muualle opiskelee tms. niin ois kiva tutustuu uusiin ihmisiin :) tykkään aika paljon vaan hengailla ja olla kavereiden kanssa, shoppailla, bilettää jne. oon tosi spontaani, välillä vähän liiankin, mut alussa saatan olla ujo kans niinkun joku muukin sano. ootteko jo päättäny jotain päivää? :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat