Millaiset mekot sopivat lyhyelle ?

Vierailija

Olen 150 cm pitkä ja ihan normaali painoinen (n.45kg), rippijuhlani lähestyvät ja näytän kaikissa mekoissa pyöreältä. Kertokaa omia mielipiteitänne että mikä sopii lyhyelle ja mikä ei.

Kommentit (2)

Vierailija

Luin joskus jostain, että ainakin jalat näyttävät pisimmiltä silloin, kun helma on puolessa välissä reittä eli jonkin verran polvien yläpuolella. Mitä olen ympärilleni katsellut, se tuntuu pätevän (myös omalla kohdallani). Se voi tietenkin tuntua vähän liian lyhyeltä jos kyseessä ovat rippijuhlat...? Sitten taas hyvin pitkäkin mekko voisi ehkä tuoda pituuden vaikutelmaa?

"Kertokaa omia mielipiteitänne että mikä sopii lyhyelle ja mikä ei." - mielestäni lyhyys ei itsessään ole mikään "pukeutumisongelma", kunhan ei satu olemaan hirveän persjalkainen ja kunhan kaupoista löytyy istuvia kokoja (olen 160-senttinen ja melkeinpä kaikissa mekoissa ja topeissa olkaimet/selkäosa ovat aivan liian pitkäselkäisille suunniteltuja). Sitä en tiedä voiko sinun kokoisesi edes näyttää pyöreältä, mutta ainakin jos valitsee leveähelmaisen mekon jossa vyötärö (=kirein kohta) on sijoitettu oikein (=hoikimmalle kohdalle), pienikin vatsa peittyy aika hyvin. :)

Vierailija

Tuon olkain-ja selkäongelman itse ratkaisin niin ylioppilasjuhliini, että ostin hameen ja juhlatopin erikseen(juhlatoppi/paita Fiorellasta, hame kirpparilta). Tuli muuten halvemmaksi ja paitaa oon sentään käyttäny sen jälkeen,kun taas mekkoa tuskin olisin koskaan käyttänyt. Olen lisäksi pienirintainen, joten topin ostaminen näytti olevan ainoa vaihtoehto kun kaikissa mekoissa se yläosa tuntui olevan tosi iso. Ja tunsin näyttäväni pöhkölle niissä mekoissa, jopa paksulle kun ei niitä muotoja ihan hirveästi ole. Hame oli mulla leveähelmainen, jonnekin polven alapuolelle mutta ei ihan säären puoliväliin. Kauniit ja hyvät korkkarit tekevät kenestä tahansa pidemmänoloisen ja saavat sääret näyttämään pidemmille.
Ai niin, olen 157 pitkä:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat