liian iso penis+ liian tiukka pillu= ??!?!??!?!?!

Vierailija

Toivon todella joltain apua. Oon siis neitsyt, poikaystäväni ei. Mun paikat on tosi kireet, ja miehellä tota varustusta kyllä riittää.. ollaan yritetty yhdyntää, mut huonoin tuloksin. Ei millään menny sisään, ja se vähä mitä meni, sattu ihan hitosti. Etenki nyt seuraavana päivänä..
Onko mitään keinoja, millä sais sen sisään? Auttaisko jos treenaisin lantionpohjan lihaksia? Vai pitääkö vaan venyttää?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Toi on aika usein ongelma, kun nainen aloittaa seksielämän. Tietysti voithan sä ehkä vähän itse yrittää venytellä paikkoja, muttei missään tapauksessa millään kovalla kivulla. Myöskään itse yhdyntää ei ole mitään järkeä väkisin hirveällä kivulla yrittää viedä loppuun asti. Tietysti ainahan se alkuun on kivuliaampaa, mutta kai siitä silti silloinkin pitäisi pystyä, edes jollain tasolla nauttimaan! Tämä asia vaatii sinun poikaystävältäsi ymmärrystä ja kärsivällisyyttä. Jos hän sinusta aidosti tykkää, niin silloin hän kyllä jaksaa hyvin odottaa. Ette nimittäin todennäköisesti vähään aikaan pysty tekemään "sitä" loppuun asti, vaan pikkuhiljaa vaiheittain aina enemmän ja enemmän. Eri asentojakin kannattaa kokeilla, nimittäin silläkin saattaa ja on merkitystä. Teidän ei kannata nyt liikaa keskittyä itse yhdyntään vaan ennemmin siihen kaikkeen muuhun seksissä. Kyllä nimittäin sekin varmasti vielä ajan kanssa tulee onnistumaan! Voin vaan sulle kertoa, että mä olen jo aika vanha, eikä tämä sama asia vielä tässäkään iässä ole aina aivan ongelmatonta! Mutta kyllä se siitä ihan hyvin sulla varmaan alkaa sujumaan, tsemppiä!

Vierailija

Poikaystävä ymmärtää kyllä, ja kieltäytyi kun sanoin että mitä jos tungetaan väkisin, hän ei halua että minuun sattuu niin paljoa. Ja hän myös haluaa että molemmat nauttii tilanteesta.. Ja hän sanoo jatkuvasti ettei meillä oo mikään kiire. Pitää vaan luottaa siihen että kyllä se menee, luontohan on sen suunnitellut niin.

Vierailija

Paljon suuseksiä ja sormettamista niin että pimppi alkaa kunnolla kostua ja avautua. Jos tyttö on vielä neitsyt, kokenut mies tietää kuinka kauan tarvii lämmitellä, niin että vehkeen työntäminen sisään tuottaa mahdollisimman vähän kipua - esileikin tuottama nautinto kun peittää kivun tunnetta.

Ensimmäisellä kerralla maltti on siis valttia ja poikaystäväsi ensisijaisena tavoitteena tulisikin olla tuottaa naiselleen eli sinulle mahdollisimman monta orgasmia, ainakin vähintään yksi jo ennen varsinaista yhdyntää. Suositeltavaa myös vaikkei nainen enää neitsyt olisikaan

Vierailija

Moikka, olen itsekin tässä aloitellut seksielämää poikaystäväni kanssa muutama kuukausi sitten ja olin neitsyt ennen häntä. Minulla oli sama ongelma, poikaystävällä todella löytyy sitä varustusta ja itselläni sitä tiukempaa mallia. Eka kerta sattui aluksi, mutta lopulta se sitten helpotti. Näinhän se on että siinä menee aikansa ennen kuin paikat venyy, kyllä se minullakin vielä ihan alussa saattaa tuntua. Eriasentoja kannattaa todella kokeilla. Ja esileikki, se todella on loppujen lopuksi aika tärkeä osa. Kyllä se sitten pikkuhiljaa siitä sisälle menee. (:

Vierailija

suosittelisin kans tota liukastetta ja sit saattaa olla myös ett jännittää sitä ekaa kertaa et sen takii saattaa olla vähä tiukkaa et kannattaaa olla iha relaxx

Vierailija

minullakin sama ongelma, kun aloitin seksielämän. kyllä se loppujen lopuksi sisälle mahtui muutaman yrityksen jälkeen, mutta kipeää otti. mitään ei kannata tehdä, jos sattuu ja tekstistä päätellen sinulla on huomaavainen ja rakastava poikaystävä joka ymmärtää varmasti. 

Vierailija
Mirabelle

Toi on aika usein ongelma, kun nainen aloittaa seksielämän. Tietysti voithan sä ehkä vähän itse yrittää venytellä paikkoja, muttei missään tapauksessa millään kovalla kivulla. Myöskään itse yhdyntää ei ole mitään järkeä väkisin hirveällä kivulla yrittää viedä loppuun asti. Tietysti ainahan se alkuun on kivuliaampaa, mutta kai siitä silti silloinkin pitäisi pystyä, edes jollain tasolla nauttimaan! Tämä asia vaatii sinun poikaystävältäsi ymmärrystä ja kärsivällisyyttä. Jos hän sinusta aidosti tykkää, niin silloin hän kyllä jaksaa hyvin odottaa. Ette nimittäin todennäköisesti vähään aikaan pysty tekemään "sitä" loppuun asti, vaan pikkuhiljaa vaiheittain aina enemmän ja enemmän. Eri asentojakin kannattaa kokeilla, nimittäin silläkin saattaa ja on merkitystä. Teidän ei kannata nyt liikaa keskittyä itse yhdyntään vaan ennemmin siihen kaikkeen muuhun seksissä. Kyllä nimittäin sekin varmasti vielä ajan kanssa tulee onnistumaan! Voin vaan sulle kertoa, että mä olen jo aika vanha, eikä tämä sama asia vielä tässäkään iässä ole aina aivan ongelmatonta! Mutta kyllä se siitä ihan hyvin sulla varmaan alkaa sujumaan, tsemppiä!

Vierailija

No joo.Olettehan nyt samalla taajuudella tuon seksin suhteen(yhdyntä).

Ethän anna poikaystävän painostaa,vaan teet asiat omasta halustasi.

Jos et ole valmis niin odota vielä vähän,koskapa eka kerta on tärkeä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat