Laukeaminen seksissä

Vierailija

Kykenen saamaan orgasmin ainoastaan masturboidessa, syventyessä ajatuksiini. Joskus olen onnistunut tekemään tämän masturboidessani poikaystäväni vierellä, mutta sekin oli vaikeaa. Yhdynnän aikana, tai myöskään poikaystäväni tyydyttäessä minulla käsillään tai suullaan, en pysty laukeamaa, ja tuntuu että asia harmittaisi häntä hieman, hänen kuvitellessaan ettei osaa "käyttää" minua. Mietinkin, että eikö tämä ole aika tavallista? Auttaisikohan tähän vain aika ja kokemus, vai onko olemassa jonkinlaisia keinoja laukeamisen helpottamiseen...?

Kommentit (4)

Vierailija

Kirjoituksestasi päätellen olet tutustunut itse kehoosi ja kosketteluun ja nauttinut siitä. Olet tavallaan itsesi kanssa sinut ja hyvä niin. Voi olla, että tunnet olosi ahdistuneeksi tai sitten sinulla/teillä on seksin suhteen suuret odotukset. Ei laukeaminen ole seksissä oleellisin asia, siihen kun kuuluu muutakin, esim läheisyys. Kokeilkaa joskus olla lähekkäin ja kosketelkaa toisianne ilman fyysistä yhdyntää. Toisen läsnäolo ja hengityksen aistiminen voi auttaa rentoutumaan. Eikä tarvitse jännittää mitä seuraavaksi tapahtuu. Näillä vinkeillä pääsin itse eroon ahdistavasta olosta ja nykyään nautin kaikenlaisesta kosketuksesta, varsinkin kun se tulee omalta kullalta. Antakaa aikaa rakkaudelle ja nauttikaa yhdessäolosta.

Vierailija

No siis oon ainakin huomannut että vaan minä osaa kosketella itseeni juuri oikealla tavalla, joten kundin pitää löytää just se oikee kaikist herkin kohta ...

Mulla taas käy niin et saan orgasmin ihan liian nopeasti, ja sit se jää sellaseks heikon laatukseks. Mut ku ite teen niin se on täydellinen orgasti, vois olla vaan viel vähän pidempi se tunne ku ''meinaa'' tulla

Vierailija

Mulla on sama homma! Olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa. Seurustelimme vuosi sitten ja olimme monesti yhdynnässä. Osa tapahtui humalassa ja silloin tulin aina. Kuitenkin suurin osa selvinpäin, kiihotuin ja nautin seksistä, mutta en tullut. Emme keskustelleet asiasta sen kummempin. Hän petti minua ja erosimme. Äskettäin päädyimme kuitenkin taas yhteen bileitten jälkeen, harrastamaan seksiä. En lauennut. Nyt hän haluaa koittaa uudestaan, mutta alkaa ahdistaa, kun tuntuu että minussa on jotain vikaa.. :/

Vierailija

Oma (otannan rajallisuudesta johtuen täysin testaamaton) hypoteesini on, että nainen saa orgasmin helpoiten sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa haluisi saada lapsia, ja varsinkin ovulaation kohdalla. Naisella orgasmin tarkoitus on pumpata (erityisesti vagina-orgasmin, näissä kai on eroja?) siemennestettä syvemmälle kohtuun eli varmistaa hedelmöittyminen. Pillerit ja muut häiriötekijät voivat siihen myös vaikuttaa - jotkut naiset tarvitset turvallisuutta ja parisuhdetta, toisia taas kiihottavat kielletyt hedelmät enemmän. Toisaalta on myös puhuttu g-pisteen herkkyydestä eli että kaikki naiset eivät kiihotu sen kautta niin helposti kuin toiset.

Kuka sitten minkäkinlaisen miehen geenejä haluaa riippuu niin monesta (tunne)tekijästä, että aivan mahdotonta yrittää niin alkaa pistämään luetteloon järjestyksestä puhumattakaan. Nämä kun ovat suureksi osaksi alitajuisia tekijöitä, joita ei voi mihinkään kaavaan pukea. Toki muitakin syitä kuin hedelmöittymisen varmistaminen voi olla, mutta kiinnostaisi kuulla esim. naisilta jotka harrastavat lesbosuhteita, miten helppoa vagina-orgasmin saaminen niissä on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat