Naamiaisasu!

Vierailija

Iiks, mulla olisi parin päivän päästä naamiaiset ja mulla ei vieläkään ole asua! Tarvitsisin jotain ideoita mikä olla. Ideoita olisi pari, mutta toteutuksen kannalta eivät oikein onnistu. Kaipaisin siis hyviä, helppoja ideoita!

Kommentit (4)

Vierailija

Olen ostanut koko perheelle naamiaisasut http://www.pinjata.fi/naamiaisasut/naamiaisasut.html tuolta. Pääasiassa ovat lapsille, mutta nuo päähineet ovat meillä käytössä myös vanhemmilla :)

Noilla kasvomaaleilla saa tosi kätevästi asun aikaiseksi esim. aikuiselle, ei tarvitse montaa juttua lisätä. Viimeksi olin tummaihoinen, sitä ennen saudinainen, punahilkka ja piru.

Toivottavasti tässä on vinkkejä ensi kertaan :)

Sanna

Vierailija

Aloitusviesti on kirjoitettu niin kauan sitten, että tästä ei varmaan ole hänelle enää apua... Mutta muille:

Ranskalainen sisäkkö on suhteellisen helppo toteuttaa. Jokin seksikäs musta ja lyhyt mekko, sukkanauhat ja stay up-sukat, korkokengät, kiharat hiukset ja pitsinen hiuskoriste ja sitten siivouskaapista pölyhuiska (tai muu siivousväline). Myös naamiaisasu-kaupoista (esim. Punanaamio) löytyy tykötarpeita!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat