onko tämä mielestänne pettämistä? mitä tehdä?

Vierailija

Tänä aamuna ollessani poikaystävälläni yötä, hän lähti suihkuun ja sorruin lukemaan hänen tekstiviestejään. Tiedän sen olevan erittäin väärin eikä niin saisi tehdä mutta halusin vain tietää onko hän sanojensa väärti. Noh, löysin sieltä sitten teksiviestejä joita hän oli lähetellyt eräällä tytölle (kuulemma hänen paras tyttökaverinsa) ja viestit käsittelivät mm. sheivausta (intiimialueiden), masturbointia ja poikaystäväni kutsui viestissään kyseistä tyttöä tuhmeliiniksi yms.
Menin tietysti lievään shokkiin koska olemme olleet melkein vuoden yhdessä ja pettämisen säännöt on kyllä tehty molempien puolelta täysin selväksi. Minusta asia tuntuu aivan käsittämättömältä koska itselleni ei tulisi mieleenkään lähetellä kenenkään kaveripoikani kanssa mitään tuollaisia viestejä.
Mitä minun pitäisi nyt siis tehdä? Ja onko tuo teidän mielestänne pettämistä? Tosi paha olo kun todella rakastan tuota poikaa.
Apu olisi enemmän kuin tarpeen, kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija

No kyllä kieltämättä nuo tekstiviestit ystävien kesken vähän kummalliselta kuulostavat. Ei sitä kyllä yleensä siinä tilanteessa ihan tuommoisia lähetellä. Ilmeisesti nämä viestit jotenkin kiihottavat heitä molempia. En mene väittämään, että poikaystäväsi silti välttämättä on harrastanut seksiä tämän tytön kanssa, mutta ei kai sekään aivan sataprosenttista ole. Väittäisin kuitenkin tämän perusteella, että jotain heillä on kyllä menossa enemmän tai vähemmän. Ei kannata kertoa hänelle, että olet lukenut hänen tekstiviestit, koska siitä hän melko varmasti suuttuu sinulle ja todennäköisesti vielä pahasti. Ei myöskään ehkä kannata kysyä suoraa, että onko hänellä toinenkin nainen? Minä ehkä kysyisin niin häneltä, että onko jotain asiaa, mistä minun pitäisi/ olisi hyvä tietää? Nimittäin kyllä sen vähän näkee jo hänen reaktiostaankin, kun tällaisen kysymyksen esittää. Vähän tylsältähän tämä tietysti tuntuu, ja se ei ainakaan paranna luottamusta toiseen. Aika näyttää, mikä tämä tilanne tulee olemaankaan.

Vierailija

Olen minäkin jutellut parhaan miespuolisen ystävän kanssa samanlaisia juttuja ja oma miekkonen on tiennyt tämän. Olen tämän miehen ystävä ollut nyt lähes 15 vuotta joten mielestäni ei ole ihmeellistä jos tuollaisiakin asioita jaetaan.

Jos miehesi puhuisi tuollaisia asioita miespuoliselle ystävälleen, olisitko yhtä kauhuissasi?(tuskin kutsuisi tuhmeliiniksi, vaikka kyllä jätkätkin voi vitsillä sanoa toisilleen ihan mitä vaan, on kokemusta) Minä en ole koskaan tehnyt eroa sen suhteen, että onko ystäväni mies vai nainen. Ehkä poikakaverisikaan ei tee tätä eroa?

Meillä tosin erona on se, että myös miekkoseni tuntee tämän mun ystävän hyvin. Viestistäsi saa käsityksen, että sinä et tunne tätä tyttöä kauhean hyvin vaikka olette seurustelleet jo pian vuoden?
Itse sanoisin siis, että tuollaiset viestit ei ole pettämistä, jos tuo tyttö on tosiaan hyvä ystävä. Mutta miten hyvä ystävä hän voi olla jos et ole itse tavannut häntä erityisen paljon? Älä kerro miehellesi että luit hänen viestejään, koska se luultavasti suututtaa hänet. Yritä ennemmin tutustua tähän tyttöystävään ja koita ottaa selville missä ovat tutustuneet ja kauanko ovat olleet ystäviä jne. Ja pidä silmäsi auki kaiken varmuuden vuoksi mutta yritä välttää vainoharhaisuutta eli älä lue enää niitä tekstiviestejä vaikka kuinka tekisi mieli.

Vierailija

Kannattaa ehkä miettiä sitäkin, että vaikka suhde tähän tyttöön olisikin vain ystävyyssuhde, niin kestätkö sä olla sellaisen miehen tyttöystävä? Toisin sanoen tuletko kestämään sitä, että tuollainen toinen nainen on olemassa ja että poikaystäväsi puhuu hänen kanssaan masturboimisesta? Jos et, kannattaa miettiä, haluatko jäädä suhteeseen. Elämästä voi meinaan tulla aika ahdistavaa jos jäät, ja toisaalta et voi vaatia miestä hylkäämään tätä "parasta tyttökaveriaan".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat