Sitomisleikit

Vierailija

Paljonko harrastatte seksin yhteydessä sitomisleikkejä? Meillä silloin tällöin, kokeiltua on tullut jos jonkinlaisia juttuja. ;)

Kommentit (8)

Vierailija

No jaa onhan ne käsiraudat joskus ollu mukana mut ei me kumpikaan koeta et saatais niistä oikein mitään... Välillä on ollu silmätkin sidottuina mutta ei siitäkään tule meille mitään ekstrasäväyksiä, tuntuu lähinnä vähän pelleilyltä.

Vierailija

Mua kyl kans kiinnostais, jotenkin kontrollin menettäminen on varsin.. Ja poikkikseni tykkää kans sinänsä rajummista otteista joten luulen, et se vois suostuu kokeilemaan. Ainut mikä mietittytää on, että viimeset pari seksikertaa on sattunut ja en tiedä onko se johtunut juuri rajusta seksistä vai onko e-pillerit muuttanut limakalvoja vai mitä :/ . Ja voihan niitä sitomisleikkejä harrastaa rauhallisella tahil varmasti, mut se ei oo se mikä välttis kiinnostaa ;D .

Vierailija

Kokeilkaapa käsirautojen sijaan köysiä. ;) Netissä on muutamia hyvin sivustoja, joissa opetetaan varsin seikkaperäisesti sidontoja - eivät ole vaikeita. Rautakaupasta saa pehmeätä köyttä, joka soveltuu paljaalle iholle.. Ja silmäsiteen lisäksi yllättäviä kiksejä saa myös suukapulasta...

Vierailija

Tykkään kovasti. Sidon poikaystäväni käsiraudoilla sängynpäätyyn kiinni ja istahdan päälle. Ihanaa olla se joka määrää tahdin eikä poikaystäväni mahda silloin haluilleni mitään ;) Naruillakin ollaan leikitty.. Tahtoisin ostaa hänelle syntymäpäivälahjaksi siveysvälineen sukukalleuksiinsa.

Vierailija

miksi ostaa toiselle syntymäpäivälahja joka on tavallaan kuitenkin sulle itselles .. et sä haluat et miehes käyttää sellaista. ei ehkä just sitä mitä miehes oottaa synttärilahjaksi. sama kun miehes ostais sulle lahjaks työkalupakin kun itse tarvii sitä

Vierailija

Säännöllisesti harrastellaan. On ajan kanssa hankittu jos jonkinlaista nahka-asua, kahletta, ruoskaa, raippaa, tappia ja muuta. Aikamoista välineurheiluahan tuo on, mutta on kyllä sen säätämisen arvoista. Rakastan sitä ehdotonta kumppanille antautumista, luottamusta ja sitä miten käsittämättömän yhdistävää ja ihanaa se on.

Kyllä me ainakin ostellaan välineitä tai asuja lahjaksi. Sehän on just sille toiselle nautinnon lähteeksi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat