Kertokaapa vielä neitsyelle...

Vierailija

Mitä kannattaa odottaa ensimmäiseltä yhdynnältä? Millaisia teidän omat ekat seksikokemukset on olleet? Ja sit vielä tietysti tämä: minkä ikäisenä on outoa olla vielä neitsyt (sanokaa oma mielipide ihan vapaasti :))

Kommentit (4)

Vierailija

Minun mielestäni ei kannata odottaa mitään erikoisia. Kokemusta lähinnä:) Mielestäni ihmisten tulisi vaalia enemmin sitä että harrastaisi seksiä oikean ihmisen kanssa, itse olen ylpeä etten pannut kaikkia vaan säästin itseäni sille oikealle, olisin tietysti toivonut että mieheni olisi tehnyt samoin.

Mielestäni ei ole mitään tiettyä ikää milloin on outoa olla neitsyt, ihan sama vaikka olisi yli kolmekymmentä kunhan harrastaa oikean ihmisen kanssa:)

Vierailija

Ensinnäkin, tilanteesta tekee huomattavasti mukavamman se, että kumppani arvostaa ja kunnioittaa, eikä ole mihinkään mikään kiire :)

Kannattaa varautua siihen, että se voi sattua ja verta tulla. Harvemmin nyt ihan kauheasti onneksi. Kun on rentoutunut ja on hyvä olla, niin hyvin se menee.

Ei ole mitään ikää, jolloin on outoa olla neitsyt.. Kaikki ihmiset eivät harrasta edes seksiä, ei sekään ole mielestäni outoa. Nämä ovat jokaisen omia päänsisäisiä juttuja.

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisten kanssa, ei ole mitään ikää milloin olisi outoa olla vielä neitsyt. Itse olin melkein 22-vuotias, ja olen oikein onnellinen että se tapahtui vasta kun olin siihen täysin valmis, täysin oikean ihmisen kanssa. Oikean ihmisen kanssa seksi on ihanaa, sitä ei tarvitse jännittää tai pelätä. Olen onnellinen, että odotin että saan jakaa sen miehen kanssa jonka kanssa olen päättänyt elää loppuelämäni, ja haluan kannustaa muitakin samaan!

Vierailija

Eka kerta voi sattua hiukan mutta parin kerran jälkeen se tuntuu mahtavalta!

Pidän samaa kantaa ku kaikki muut, ei ole mitään tiettyä ikää kunhan se on oikean ihmisen kanssa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat