miks miehet ei kiinnostu naisista jolla on jo lapsia??

Vierailija

olen huomaannu viime aikoina et ku juttelee miehien kans esim. baarissa ja kun sanoo sanan lapsia niin suunnillee pakenee paikalta?? olis kiva tietää onko kellään mulla samanlaisia kokemuksia asiasta :/

Kommentit (9)

Vierailija

Tämä asia on yleensä sitä suurempi ongelma, mitä nuoremmasta miehestä on kysymys. Jos olet 25- vuotias, päättelin tuosta sinun nimimerkistä, niin monen sen ikäisen miehen ajatusmaailmaan ei vielä lapset kuulu. Monella tuon ikäisellä kun on menokausi täydessä vauhdissa. Lapsi/ lapset ei tietenkään täysin pois sulje tätä kaikkea, mutta kyllä se tietysti vähän vaikeampaa silloin on, ja se vaatii aina ne omat järjestelynsä. Lasten kanssa kun yleensä tulee vietettyä aikaa etupäässä kotona. Mitä tiiviimmästä suhteesta on kysymys, niin sitä enemmän tulee niitä koti- iltojakin. Vaatii myös paljon henkistä kypsyyttä toiselta osapuolelta, että osaa kohdata oikein toisen lapsen, se ei yleensä kovin nuorelta onnistu. Jos olet sinkku, sinun olisi hyvä kohdata mies kenellä on jo lapsi/ lapsia tai sitten etsit vanhempia miehiä 30 ja +. Näille ei yleensä ole hirveä ongelma, jos toisella on jo lapsia. Nuorien miesten kanssa kun saattaa olla aika epätoivoistakin puuhaa saada innostumaan. Omakohtaista kokemusta asiasta ei ole, koska olin koko tuon nuoren aikuisiän ajan kirjaimellisesti yh- äiti. Nyt kun mulla on alkanut taas uudelleen olla vipinää, niin asia ei liene enää tässä iässä ongelma, ja lapsetkin ovat jo nyt aika isoja.

Vierailija

Mulla ei ole lapsia, mutta luulisin että tapaamasi miehet pelkäävät sitä, että joutuvat isähahmoksi jos alkavat vakavampaan suhteeseen. Ja se ei kaikilla ole ehkä se ensimmäinen toive parisuhteessa. En tiiä onko reilua vai ei, mutta ehkä ei ensimmäisenä kannata mainita lapsista/lapsesta:)

Vierailija

a) koska kaikki ei pidä lapsista
b) koska harva haluaa ainakaan löytää itsensä tilanteesta, jossa elättää jonkun toisen lasta.

Vierailija

Hmm... pelottaa tunnustaakaan, mutta rehellisesti sanottuna itse en myöskään innostuisi miehestä jolla on lapsia. Syynä se, että haluan olla nuori enkä jaksaisi ottaa toisen lapsia huomioon - haluaisin olla joko kahdestaan miehen kanssa tai sitten nähdä yhdessä kavereita, tehdä kaikenlaista juuri silloin kun huvittaa jne. Elämäntilanteeni ja etenkin elämäntyylini ovat varmaan todella erilaisia kuin ihmisillä joilla on lapsia, joten voisi olla vaikeampaa löytää yhteistä sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia (etenkin jos lapset ovat hänellä useammin kuin vain joka toinen viikonloppu). En myöskään osaa ollenkaan olla luonteva lasten seurassa, vaikkei minulla sinänsä mitään lapsia vastaan ole. Lisäksi - tämä on ehkä lapsellista ja itsekästä, mutta minkäs sille voi - haluaisin sitten aikanani, jos saan lapsia itsekin, että kokemus olisi uusi ja ainutlaatuinen myös miehelle.

Ehkä monet miehet lapsista kuullessaan olettavat heti, että haet ainoastaan jotain supervakavaa suhdetta ja se ahdistaa? Ja sitkeässä istunee sekin luulo että yh-naiset hakevat aina "uutta isää" :S

Vierailija

Siinä vaiheessa kun on juuri tavannut (vaikka siellä baarissa) niin siinä vaiheessa on huomattavan helppoa tehdä "raakaa karsintaa" seuralaisissa.
Kyl kannattais ensin antaa miehen tutustua (ja ihastua) ihan suhun itseesi, ennenkuin puhut yhtään mitään lapsiluvusta.

Mulla itselläni kaksi lasta myös. Sinkkuna bilettäessäni lapset oli mulla käytännössä viimeisenä mielessä sillä hetkellä kun oli omaa aikaa, että ei niistä tullut koskaan juuri huudeltuakaan. Mutta jos tuli puheeksi ja mies karkasi sen takia, niin kyl mä ajattelin sen niin että oma häviönsä ääliö. Ei ole pidettävän arvoinen sellainen mies, jolta puuttuu "sydämenjärki" ja lämpö.

Siinä vaiheessa jos jutut syveni, niin kerroin kyllä, että en todellakaan missään nimessä etsi lapsilleni isähahmoa, koska heillä sellainen jo on eikä tilanne siitä muuksi muutu. Joten siitä ei ainakaan tarvinnut huolestua.

Minua huolestutti enemmänkin se, miten lapset suhtautuisivat mun uuteen poikaystävään. Jos mies oli fiksu, niin se ymmärsi erottaa _minut itseni_ äitiydestä ja teki päätöksen halusiko olla _minun_ kanssa. Seuraava askel oli se, hyväksyisivätkö mun lapset tän miehen :D

Eli pää pystyyn, sä olet kuitenkin ensisijaisesti oma itsesi eli nainen sille kenelle tahansa miehelle. Lapset on sun perheenjäseniä. Toki ne kuuluu kauppaan, mutta ei määrittele teidän suhteen tilaa kummankaan kohdalla.

Vierailija

No... Itse seurustelen nykyään miehen kanssa kenellä on kaksi lasta, eikä se fakta todellakaan innostanut minua aluksi. Mutta tunsin miehen jo muutaman vuoden takaa, joten en halunnut lapsiasian antaa häiritä mahdollista suhdettamme. Jos baarissa yms (tai vaikka ekoilla treffeillä) kuulisin tuntemattomalta mieheltä että hänellä on lapsia niin poistuisin kyllä heti paikalta. Ei ne toisten muksut hirveästi nappaa heti kättelyssä.

Vierailija

voin kertoa, ihan yhden lapsen omistavana ihmisenä että ei se nyt aina ihan niin mene.
sinulla on lapsi ja sitä tosiasiaa ei voi mikään muuttaa. ja se on vain hyvä, että miehet jotka eivät kestä sitä tosiasiaa lähtevät "karkuun"...tuskin edes haluaisit olla tekemisissä sellaisen kanssa joka kaikkoaa lapsia?? se on niin paljon asenteesta kiinni, ja on olemassa myös miehiä joille lapsi ei ole ongelma. itse jo kohta vuoden ollut uudessa parisuhteessa ja meillä menee ihanasti, ja miesystäväni ja tyttäreni tulevat toimeen enemmän kuin loistavasti :)
eli älä luovuta, ja jos joku lähtee pakoon, hän ei silloin ole sen vaivan arvoinen. malttia ja voimia :)

avoin mielinen

Päädyin tänne parin linkin kautta ja mielenkiinnosta luin koko homman ja ajattelin heittää nuorena(23) miehenä omat ajatukseni asiaan. Itsellä reaktio on on ollut useamman asian huomioon otosta ja niistä seuraava loppu tulos,tämä siis on tosiaan vai oma ajatteluni ja kokemukset. 1 Aika- millon saan kuulla lapsesta, erittäin tärkeä,jos heti alkuun kuulen sen niin ei mitään mutta jos aika pian saan kuulla talous ongelmista tai kysymyksiä varallisuudestani,niin pois juoksun aika,myönnän. Jos tapailen kaupungilla eri paikoissa ja saan kuulla asiasta vasta joskus 5 kerran jälkeen,alan miettimään mitä muuta hän pitää piilossa,pelon ymmärrän mut tässä vaiheessa itse alan hakemaan selkeää suhdetta ja luottamus tulee vaikeaksi.  2 ikä, 23 ikäisenä etsin pääoin seuraa 18-28 haarukasta ja pääosa yh äideistä joita olen tavannut on ollut 24-28,milloin siinä ei ole mitään ihmeellistä mutta kerran,en tiennyt ikää etukäteen, olin treffeillä ja hänellä oli kaksi lasta eri miehille,ei mitään näitä käy. hän kertoi olevansa 19(olin tuolloin 22) tässä vaiheessa pääsäni soi, joko kaverit ol täysiä kusipäitä tai tämä nainen vaatii taivaita,joten en sekaannu. 3. exät, olen usein todennut ettei suhde ole kannattava koska huomaan että tunteet exän kanssa on voimakkaat ja peliä on vielä(tulee heti kolmas pyörä olo,ei innosta)

kuulostaa oudolta että 23vuotias heppu tietäisi enemmän näistä mutta olen ollut seurustelun suhteen aktiivinen ja etsinyt mahdollista kumppania 19 vuotiaasta lähtien ja todennäköisyydet on nykyisin aika suuret yh kohtaamisiin. omat kokemukset pää osin pohjois savossa jossa pääosin asunut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat