Fuckin' seksi 24/7

Vierailija

...
Ainahan sitä saa kuulla, kuinka miehet ajattelevat 24/7 seksiä ja tahtovat vain seksiä meiltä naisilta, mutta...

Mitä, jos nainen ajattelee seksiä 24/7, eikä oma käsi enään riitä? Sairasta?

Mitä voin tehdä tallaisessa tilanteessa? Olenko ainoa nainen, joka kirjaimellisesti ajattelee koko ajan seksiä? Olen sinkku, enkä tahdo parisuhdetta. Kavereille/ystäville en voi avautua, kaikki joko seurustelevat tai ovat kihloissa tai muuten vain erilaisia kuin minä - tai ainakin luulen niin. Antakaa jotakin vinkkejä tai kertokaa omia kokemuksia jos niitä löytyy.

Kirjaimellisesti hajoaa pää..

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä sitä nainenkin saa haluta seksiä siinä missä mieskin. Ei se nyt mitenkään ole kummallista. Mitäpä jos menisit nettiin, ja hakisit googlesta esim. seksitreffit. Sulle hyvä ratkaisu voisi olla tämmöinen "vakkari" tai useampikin sellainen, jos niin haluat. Siellä on tietysti tosi typeriäkin miesten ilmoituksia, alkaa kuvottaa! Mutta löytyy ihan hyviä asiallisiakin ilmoituksia tai voithan pistää oman ilmoituksenkin sinne jos tahdot. Ymmärrän hyvin, että aina ei ole kiva touhuta yksinkään, ja vaihtelu virkistää jokaista, se nyt on selvä. Toivottavasti tästä oli sulle jotain apua/ vinkkiä edes.

Vierailija

Kiitos viestistä!

Kuullostaa epätoivoselta, mutta sitähän minä olen. En tiedä rohkenenko omaan ilmoitukseen, mutta voisihan niitä ilmoituksia lueskella. Ja tuo "vakkari" kuullostaa lievästi sanottuna helvetin hyvältä..

Pistäkää te muutkin vinkkiä ja omia mielipiteitänne tänne!

Vierailija

En usko että sulla tyttö hyvä tulee olemaan mitään ongelmaa vakkarin hankinnassa, osa miehistä varmasti on enemmän kuin iloisia tälläisesta järjestelystä :)
Vakkari on hyvä kunhan ei sotke tunteita peliin, niin kuin itse tein. Luulin ennen että olis oma juttu, mut tajusin onneks että mie halusin enemmän poikaystävän.
Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat