apua suhteeseen

Vierailija

Aloitin juuri suhteen minua vuotta vanhemman pojan kanssa. En tiedä oikein mitä tehdä kun aikasemmin meillä oli todella hauskaa ja juttu lensi ja nyt olemme kohta viikon seurustellut ja pojasta ei oikein kuulu mitään. Voiko tilanne johtua siitä että poika on viikot töissä eri paikkakunnalla ja ei iltaisin jaksa hirveästi muuta kun käydä nukkumaan. Poikaystäväni on myös välillä oudoista asioista mustasukkainen kuten luuli minun iskevän hänen kaverin kun pyysin sen numeroa.
Mitä minun nyt oikein pitäisi tehdä/ajatella kun ei kuulu pojasta mitään paitsi ehkä taas viikonloppuna?

Kommentit (5)

Vierailija

tarkistahan taustat...ihan kokemuksesta voin vaan sanoo että kun itse aikoinani petin niin minusta ei paljoa kuulunut ja olin erittäin mustasukkainen ja olen vieläkin...tyyliin että kun mun paras ystävä kirjottelee kihlattuni kans facebookis tjms nii se raivostuttaa...koskapa olen järkeillyt sen johtuvan siitä että pelkäsin itse kiinni jäämistä ja olin siksi tarkka kihlattuni tekemisista...suosittelen kyl esim selaamaan viestit ko näätte ens kerran tjms...jos ei anna nii eikö sillo oo syytä epäillä jotain...

Vierailija

Luultavasti nuo työkiireet ja väsymys ovat syynä siihen, ettei pojasta oikein kuulu mitään. Mun miekkosella oli ihan sama juttu muutamia vuosia sitten ja nykyäänkin jos on töitä paljon. Ja jos omalle kohdalle mietin, niin en kyllä itsekään jaksa tosi väsyneenä tehdä mitään muuta juuri kuin mennä nukkumaan.

Tuo mustasukkaisuuskin on mun mielestä normaalia noin tuoreessa suhteessa, jossa luottamus ei ole vielä ehkä syntynyt.

Vierailija

Jo viikon seurustelun jälkeen on tällainen tilanne? En kyl suosittele ainakaan kloun neuvon noudattamista eli viestien lukemista. Toisen viestejä ei ikinä koskaan ole lupaa lukea. Vai näyttääkö sellaisen suhteen tulevaisuus valoisalta?

Vierailija

En aatellukkaan viestejä lukea. Kyllä hän viikonloppuna piti paremmin yhteyttä kun oltiin samalla paikkakunnalla :) mutta nämä viikot vain tuottaa tuskaa :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat