unohdin e-pillerini!

Vierailija

mikä neuvoksi, kun on unohtanut ottaa kaksi e-pilleriään liuskan loppupäästä? mulla siis unohtui eilisiltainen ja toissapäiväinen pilleri :-( äsken kun huomasin asian, niin otin molemmat yhtäaikaa, olikohan sekään kovin viisasta? mitähän nyt tekisin, alanko pelätä olevani raskaana vai jatkan elämääni samaan malliin käyttäen lisäehkäisyä?

kertokaahan, tietävät.

Kommentit (3)

Vierailija

siun kannattaa käyä varmuuden vuoks lääkärillä ja ottaa seuraava liuska suoraan,eikä pitää ollenkaan kuukautisia välissä. niin se hoituu :) enkä usko että oot raskaana, jos oot ottanu muut pillerit säännöllisesti. Kannattaa kuintekin soittaa lääkärille jos et halua sinne mennä, mut ite jos oon unohtanu nii otan toisen liuskan suoraan ja asia on sillä hoidettu! :)

Vierailija

Sun olis mun tietääkseni kannattanut olla ottamatta enää yhtään pillereitä ja pitää se seitsemän päivän kuukautistauko niin, että lasket nuo unohtuneet pilleripäivät kahdeksi ensimmäiseksi taukopäiväksi. Sitten taas normaalisti uutta laattaa viiden päivän kuluttua... Näin ainakin mun e-pillerien ohjelapussa sanotaan. Kuten sanottua, tuskinpa olet raskaana, itsellenikin noita unohduksia aina silloin tällöin sattunut mutta vahinkoa ei ole käynyt, kunhan muuten on säännöllisesti syönyt. Lääkärikäynti kuulostaa kyllä ehkä hiukan liialliselta toimenpiteeltä, ehkä riittäisi että soitat sinne mistä olet pillerit saanutkin ja kyselet että mites nyt otat pillerit?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat