Minkä ikäsenä menetitte neitsyytenne???

Vierailija

Niin että minkä ikäsenä menetitte neitsyytenne ?? ja että ootko sitte mies vai nainen?? ja se vielä että mikä sitte teistä ois "paheksuttava" ikä menettää neitsyys ??

Sivut

Kommentit (198)

Vierailija

Paria päivää alle 17-vuotiaana neitona. Sehän on itsestä kiinni, milloinka siitä neitsyydestään luopuu, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että olisi kaikessa rauhassa lapsi ja nuori. Liialla hätiköinnillä ei välttämättä voita mitään, vaikkakin tuntuu että nykyään vähän kaikessa kehotetaan että "mulle heti, nyt". Itseä ainakin harmittaa katsella kun ihan lapset touhuaa "aikuisten juttuja", kuten tupakoivat ja ryypiskelevät mielin määrin. Että ehkä seksissäkin voisi pitää mielessä lauseen "maltti on valttia", vaikkei avioliittoon asti odotakaan...

Vierailija

Niin mäkin oon sitä mieltä ettei siinä mitään että sit kun on valmis. Ite oli 15 ja seurustelen edelleen saman pojan kanssa. Oon siis tyttö. Se oli sillon poikakaverillekin eka kerta niin se oli ihan kiva :))

Vierailija

Ite olen neitsyt. Ei mulla mitään semmoista ole että "odotan sitä oikeaa" - Ei, onhan niitä miehiä pari ollut jonka kanssa olisi voinut harrastaa seksiä, mut jotenki se oli aina siten, että Väärä paikka ja Väärä aika... Oli silloin joskus 15- 16 vuotiaana pien paine päällä ku pari kaveria menetti neitsyyden ja ne oli siitä niin onneissaan. Mutta nyt toisaalta ylpeä siitä että on neitsyt, vaikka ikää tulee kohta 18 vuotta. Mutta kyllähä sitä haluttais..

Vierailija

15-vuotias tyttö olin, ja koin todella olevani valmis siihen. Näin jälkeenpäin ajatellen en tainnut kuitenkaan olla valmis ottamaan sitä kaikkea vastuuta mahdollisesta raskaudesta ymym. Vaikka käytimme koko ajan kumia, niin olin silti seuraavin menkkoihin todella hermostunut, jos sattuisinkin olemaan raskaana.
Mielestäni kannattaakin odottaa juuri sitä, että vastuu haitoista jälkeenpäin ei ole liian suuri, vaikka itse suoritukseen olisikin valmis. Ei ole mitään paheksuttavaa ikää, vaan jos 13-vuotiaana on valmis ottamaan sen vastuun, niin mikäs siinä. Tosin en usko että 13-vuotiaat ajattelevat ihan tältä kannalta.

Vierailija

Olin melkein 22-vuotias, olin päättänyt odottaa oikeaa miestä, ja sitten se löytyi. Ja olen enemmän kun iloinen että jaksoin odottaa, enkä hypännyt sänkyyn aikasemmissa suhteissani. Seksi loppuelämän kumppanisi kanssa on kaunista, ihanaa, mahtavaa. Monet katuu varhaisia seksikokemuksiaan myöhemmin, sitten kun tapaa miehen/naisen jonka kanssa kaikki palaset loksahtavat kohdalleen saattaa katua jakaneensa seksuaalisuutensa jonkun muun kanssa aikasemmin.
Odottakaa ilolla!

Vierailija

Mä oon nyt 16 ja vielä neitsyt :) kaiken laista muuta kivaa on kyllä tullu tehtyä ja nyt poikaystävän kanssa ollaa puhuttu ihan vakavasti aiheesta ja kumpikin haluis joten asiaan taitaa tulla piakkoin muutos ;)

Vierailija

16.v

Mun mielestä paheksuttava ikä on siinä 14 alaspäin EHDOTTOMASTI ! Mutta jokainen tietää millon on valmis, mun mielestä sillon kun on kehittynyt naiseksi niin silloin on sopiva ''ikä''...

Oon tyttö

Vierailija

Itehän olin 13v tyttö. Menetin sille kelle myös halusin ja rakastan viellä tänä päivänäkii vaikka on monta vuotta aikaa jo!
Mun mielestä paras ikä on sillo myös kun omasta mielestä on valmis siihen,Toisinaa kannattaa aina miettii et kenelle ja haluuko oikeesti sille kenelle luulee.MIelummin harkiten ettei jää kaduttamaa jälkee päin asia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat