Kaveripoika vai jotain muuta?

Vierailija

Tutustuin muutama kk sitten poikaan, jonka kanssa lähennyttiin tosi nopeasti, jutellaan joka päivä ja nähdään oikeastaan joka viikko. Saatetaan nähdä vaikka keskellä päivää, mutta myös baarissa. Pari kertaa ollaan vähän kännissä pussailtu, mutta muuta ei olla tehty, koska olen ihan kokematon kaikessa:D Mä tykkään tästä pojasta enemmänkin kuin kaverina, mutten ole varma sen tunteista. Se on eronnut aika vähän aikaa sitten ja ymmärrän tosiaankin sen, ettei se halua välttämättä nyt mitään suhdetta heti perään. Se on sanonut monta kertaa että tykkää musta, mutta en tajua millä tavalla enkä kehtaa koko ajan kysyäkään että tarkottaako se muuta kuin kaveritykkäämistä. :D Ja aina kännissä se avautuu miten tykkää musta ja oon kuulemma niin ihana ja kertoo just siitä miten ei voi vielä alottaa heti perään mitään suhdetta.

Selvinpäin me ei koskaan esim. pussailla, halataan kyllä kun nähdään ja hyvästellään ja ollaan kyllä puhuttu tosi paljon että olisi kiva nukkua yhessä jne. Mutta koko ajan on jotenki epävarma olo että tykkääkö se musta edes ollenkaan. Se on kerran sanonut että kun se oli just monta vuotta suhteessa että haluais olla hetken sinkkuna, vaikkei olekaan siis sellanen, joka veis joka naisen sänkyynsä panemaan tai mitään. :D

Mutta tää asia ajaa mut hulluksi, kun pelkään että jatketaan tätä meiän jokapäivästä juttelua ja näkemistä ja yhtäkkiä se sanoiskin, ettei halua mua ollenkaan tai että haluaakin olla vaan sinkku tai jotain. Sitten taas se kuulemma puhuu musta kaikille kavereilleen ja jopa sen exälle, ja se välillä heittää sellasia juttuja tyylii että jos oltais yhessä tai että oltais täydellisiä yhdessä jne. En tiedä miksi se tollasia kertois jos ei musta pitäis. :/

Milt tää teistä kuulostaa? Täysin epätoivoselta? Oon todella huono lukemaan kenenkään miehen tekoja tai sanoja. Enkä kuitenkaan kehtaa koko ajan olla kysymässä.. Mahdankohan olla vaan liian epäluuloinen, mä en ole koskaan seurustellut tai mitään ja kaikki miesjutut ovat menneet pieleen, oon aina ihastunut yksipuolisesti ja tää on eka kerta, kun joku väittää musta tykkäävänsäkään.

Kommentit (1)

Vierailija

Tuo ei kuulosta epätoivoiselta vaan melko epävarmalta. Uskon, että hän todella tykkää sinusta paljon, mutta on liian ujo sanoakseen ja tehdäkseen asialle jotain. Mitä luultavammin hän haluaa pitää sinut kaverinaan tällä hetkellä, sillä haluaa nauttia sinkkuelämästään, tosin sinun ilahduttamana. Itselleni kävi täysin samalla tavalla.

Ennen seurusteluamme nykyiseni kanssa, meillä oli aika samanlainen tilanne. Enkä ole katunut, että suostuin hänen ehdotukseen suhteesta. Tosin, kyllä piti miestä rohkaista tekoon :)

Minulla on tälläkin hetkellä muutama poikakaveri (ei poikaystävä) joiden kanssa hengaan aina aika ajoin, enkä jaksa aina selitellä poikaystävälleni menojani, tosin jos hän kysyy, mainitsen rehellisesti asiasta.

Mutta takas asiaaan. Hän ei puhuisi varsinkaan sinusta exälleen, jos ei todella pitäisi sinusta. Ajattele käänteisesti, jos hän ei esittelisi sinua, mutta olisi koko ajan lämpimissä väleissä, silloin suhde olisi todella epävakaa. Ja sitä paitti, vihjailut "jos oltais yhdessä" vain valmistavat HÄNTÄ henkisesti ajattelemaan, että teistä tulee vielä jotain (vaikka mies ei myöntäisikään sitä ääneen).

Toivotan hurjasti menestystä ja uskallusta puhua :) Jos hän todella välittää, hän kyllä vastaa suoraan, jos kysyt suoraan - EIKÄ loukkaannu asiasta, vaan saa hänet ehkä tekemään siirtonsa :)
Eli avoimmuutta teille! :) Ja onnea!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat