Tummanruskeista hiuksista päivässä vaaleat!?

Vierailija

Eli ongelmani on nyt sellainen,että: Mun lähtökohta oli tälläinen: http://irc-galleria.net/user/laurr (kuvassa näyttää vähän vaaleammilta kuin oikeasti) Noita blondeja ennen värjäsin hiukset kokonaan yli vuosi sitten ja blondeissa kaksi kertaa tyvikasvun. Hiukseni on nyt melko hyvässä kunossa.

Sitten toissapäivänä tein suuren virheen ja päätin värjätä hiukset kullanruskeiksi. Laitoin kaksi purkkia väriä päähän ja hiuksista tuli järkytttävät vihreäharmaaruskeat: http://oi53.tinypic.com/2f0d5hf.jpg

Eilen ostin kaupasta kaksi purkkia suklaanruskeaa väriä ja värjäsin. Näistä tuli ihanan väriset: http://oi53.tinypic.com/ej7fp2.jpg (ihana yöpukuni<3:D),mutta ongelma on ettei tämä väri sovi mulle yhtään ja haluaisin takaisin blondit niinkuin lähtökohdassa ja se ongelma tässä onkin se,että hiukset pitäisi saada blondiksi huomiseen mennessä,mutta miten? :--(

Luonnollinen väri on maantienharmaa/blondi ja ensimmäisen kerran värjäsin 4 vuotta sitten,tosin silloinkin laitoin vain punaisia raitoja ja sitten 3 vuotta sitten kun punainen oli haalistunut värjäsin blondit hiukset kaksi kertaa alta tummanruskeiksi/mustiki. No... väri haalistui ja värjäsin 2 vuotta sitten ensimmäisen kerran hiukset kokonaan suklaanruskealla ( silloin hiukset oli puoleenselkään asti ) Silloin ko mulla oli vielä ne ensimmäiset ruskeat,leikkasin hiukset olkapäihin asti joten huonot latvat lähtivät pois. Ruskeista laitoin samana iltana ( n. puolivuotta sitten) kaksi kertaa raitoja ja sain blondit. Blondeissa värjäsin tyvikasvun kaksi kertaa. Olen valmis tekemään tänään värinpoistoja ja värjäämään,kuhan saan nuo blondit takaisin :-( Mutta pelottaa että hiukseni menee taas pilalle ja niistä tulee kusenkeltaiset.

Onko tämä mitenkään mahdollista huomiseen mennessä? :--D

Kommentit (5)

Vierailija

Valitan mut ei tuu yhdessä päivässä onnistumaan (luota muhun, mä oon kotivärjänny tummista vaaleiksi useamman kertaa...)

Noin tummista vaaleaksi värjäämiseen tarvitset useamman päivän, koska et voi laittaa uutta väriä päähäs heti kun oot edellisen värjäyksen jäljiltä saanu hiukses föönattua kuiviks.

Vaalentamiseen ja värinpoistoon kannattaa käyttää schwartzkopf liven vaaleinta sävyä 0AA. Voit tarvita sillä parikin värjäyskertaa, koska ekalla tulee oranssi joka tapauksessa. Toisellakin tulee vielä oranssi, ja silloin sun täytyy arvioida, tarvitsetko vielä kolmannenkin kerran 0AA:ta. Se on tosi vahvaa tavaraa ja voi ärsyttää päänahkaa (siinä kun on värinpoistoainetta) mutta se on ainoa joka toimii.

Kun pääs on todella vaalea, voit valita jonkin luonnonvaalean värin, kuten l'orealin sävy 8, californie. Se peittää mahdolliset oranssinjäänteet.

Tukka kärsii, mutta jos todella haluat vaaleiksi, niin tän pitäis tehota. Mut kolme, neljä päivää siihen ainakin menee, joista ensimmäiset porkkanapäänä.

Kannattaa värjätä sit jonkun aikaa pelkillä kevytväreillä tän jälkeen, että tukka ehtii parantua tästä selkäsaunasta.

Lykkyä tykö!

Neiti Vaalentelija

Itellä kokemusta hiusten jatkuvasta vaalentelusta:D... Halusin luonollisesta maantienruskeasta eroon ja mieleen tuli et kokeilisko blondina olemista. No ostin vaaleimman sävyn mitä kaupan hyllystä löyty. Eka kerta siis toiminu ollenkaan. Seuraavana päivänä ostin uuden, joka siis tepsi, mutta ei vastannut odotuksia, hiukset olivat järkyttävän kusenkeltaiset. Ostin hopea shampoota minkä olisi pitänyt poistaa keltaiset vivahteet ja raidat, mutta eipä niin käynyt. (Ylipäätään tarkoitukseni oli päästä ihan platina blodiksi) Lopuksi luovuin ajatuksesta kokonaan, sillä hiuksethan siinä kärsii ja jatkuvan värjäilyn takia nehän oli ihan hamppua ja latvat oli kovia koppuroita aina suihkun jälkeen. Ei se auttanut muuta, kun mennä kampaajale ja sanoa, että kaikki huonot pois. Niimpä siinä kävikin, että tuosta vähän yli rintoihin asti olevosta hiuksista tulikin olkapäiden yläpuolelle olevat. Olin värjännyt vielä suklaanruskeaksi ennen kampaamolla käyntiä, sillä en halunnut sen näkevän miten kauheassa kunnossa hiukset olisivat olleet. Nyt olisi taas mielessä, että kokeilisiko vaaleaa taas uudelleen, mutta nyt kun hiukseni olisivat hyvässä jamassa ja kävisi uudelleen silleen niin ai, että kiva. Pitäisi varmaan vaalentaa ihan ammattilaisella, jos haluaisin kunnolliseen lopputulokseen. Tämä lienee kallista ja runtuu opiskelijan rahapussissa hyvin suureöta summalta mitä tämä tulisi maksamaan.

Vierailija

Jos haluu edullisesti nopeen hiustyylin muutoksen, niin kannattaa mennä ammattikoulun parturiin. Siellä se on puolet halvempaa. Toki se on hidasta touhuu ja pitää mennä heti ennen ku koulut loppuu tältä keväältä, jos enää edes ehtii. Toinen vaihtoehto on sitte vaan itse vaalentaa uudestaan, laittaa hopeinen sävyte päälle ja käyttää valtavat kasat hopeashampoota. Nopea hiusvärin muutos ei vaan yleensä toimi. Myös vaaleet raidat vois parantaa tilannetta. Niistä saa paremmat jos pyytää vaikka jotain kaveria värjään.

Toivoton tapaus

Oon ite yrittäny kaks kertaa taas mustista värjätyistä hiukan vaalentaa värinpoistoaineella mut ei oo tepsiny kertaakaan... Ei oo yhtään muuttunu mikskää, rahaa vaa menny aina uusiin purkkeihin:( mitä teen väärin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat