Vastassa jäävuori!

Vierailija

Otsikko kertoo kaiken. Olen alkanut seurustelemaan muutama kuukausi sitten. Olen nainen, ja tarvitsen paljon hellyyttä ja läheisyyttä.
Luulisi että uusi poikaystävänikin sitä haluaisi, vaan se nyt tahtoo olla niin, että se olen minä joka hakeutuu hänen lähelleen, suukotan ja halaan! Seksi on muuten hyvää mutta mies on sitä mieltä, että alhaalla on liian kosteaa ja hänen halunsa loppuu siihen paikkaan! Siis wtf!? Ikinä aikasemmat mieheni eivät ole "valittaneet" asiasta..
En epäile sitä, etteikö mieheni minusta tykkäisi. Nimittäin kyllä hän välittää tosi paljon mutta miksi hän ei vain tule halaamaan tai pusuttelemaan, vaan tuntuu kuin hänellä olisi kauhea muuri ympärillä. Ymmärrän, että hänellä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista niinkö minullakin mutta en silti ole katkeroitunut, vaan haluan antaa uuden mahdollisuuden uudelle ihmiselle ja sitä myöten uudelle elämälle!
Tätä minä en jaksa ymmärtää.. :/ Mietin vain joka päivä, että tämmöstäkö tämä tuleeki olemaan, että jos ei hän tule yhtään vastaan, ei tällä suhteella ole tulevaisuutta.

Kommentit (2)

Vierailija

Suhteella ei ole tulevaisuutta jos asia ei muutu. Ja mikään ei muutu siitä puhumatta. Kun asia ei ole kriittinen ja tunteet eivät ole samalla hetkellä pelissä niin ota asia puheeksi ja kerro hänelle miten tollanen etäinen ja kylmä käytös tuntuu pahalta susta. Jos hän haluaa puhua siitä ja haluaa yrittää muuttua se tarkottaa että sitä kiinnostaa miltä susta tuntuu. Jos se mies ei halua puhua tai kieltää kaiken tai laittaa asian jotenkin sun syyksi niin suhde ei ole sen arvonen!

Vierailija

Jäin miettimään sitä, että onko tämä tilanne ollutkin kaiken aikaa tällainen, vai onko se jotenkin muuttunut? Teillä näyttää ainakin olevan todella erilaiset läheisyyden kaipuut/ tarpeet. Suhteen jatkuminen kuitenkin edellyttää kompromissia tässä asiassa. Eihän tietenkään tämmöisessä asiassa voida mennäkkään vaan toisen mielen mukaan. Kuitenkaan syy esim. siihen, miksei mies halua seksiä kanssasi, ei oikeasti taida olla ihan se, mitä hän väittää. Minusta ainakin tuntuu, että oikeasti kysymys on jostain muusta vähän isommasta asiasta. Olisiko miehellä niin huonoja kokemuksia intiimielämästä esim. aikaisempien kumppanien kanssa, jotain traumoja mahdollisesti? Ihan kuin mies miettisi tai pelkäisi jotain asiaa, mikä laittaa pidättelemään hänen toimintaa, kun on kysymys kaikkeen läheisyyteen liittyvästä. On siis jostain syystä hyvin estyneen oloinen tällaiseen. Rakkauttakin/ tykkäämistä on niin monenlaista. Hän varmaan pitää sinusta, mutta entäpä jos ei kuitenkaan "siinä mielessä". Jospa hän haluaisikin olla sinulle jotain muuta ennemmin esim. ystävä? Sinun pitäisikin nyt yrittää selvittää sitä, mitä mies sinusta oikeastaan haluaa? Teidän kannattaa käydä asiasta nyt kunnon keskustelut ennen, kun alatte tekemään ratkaisuja mihinkään suuntaan tulevaisuutenne suhteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat