Bilevaatteet?!

Vierailija

En tiiä oisko tällästä keskusteluu ollu valmiiks mutta en ainakaa löytäny.
Eli siis oon nyt 17 pian täyttämässä 18 wee. Haluaisin tietää että minkälaisia vaatteita/kenkiä/meikkiä/hiuksia käytätte ku ootte baarissa bailaa? :D hjälpa mig!

Kommentit (6)

Vierailija

Onnea nyt jo etukäteen täysi-ikäisyydestä ja hauskoja baari-iltoja! :)

Tykkään käyttää baarissa leggingsejä, ja yleensä niiden kans joku löysä pidempi olkaimeton toppi. Leggingsit on paremmat kuin farkut, kun ei koko ajan tarvi olla nostamassa :D Muutenki oon tosi mukavuudenhalunen kaikessa pukeutumisessa, kengät on usein korottomat koska loppuillasta sattuu muuten ihan hulluna! Kuitenkin aina ostan korolliset kengät ja lauantai-iltana valitan kun en omista korottomia bilekenkiä ollenkaan :D

Hiukset pidän yleensä kiinni niin arkena kuin juhlana, vaikka ne näyttävät olisivatkin auki, mutta hirvittävän kuumat ja edessä koko ajan. Käytän kyllä erilaisia hiuskoruja. En käytä paljon meikkiä yksinkertaisesti siksi, että näytän kamalalta jos on esim. vahvat rajaukset. Ripsiväri, ohut eyeliner -rajaus, luomiväri (useimmiten aika neutraali) ja kulmakynä riittävät hyvän pohjustuksen lisäksi.

Vierailija

vähän riippuu mihin paikkaan meen ja missä tarkotuksessa.
Jos lähetään juhliin syystä niin yleensä meillä on mekot ja korkkarit ja kaikki korut ja meikit ja hiukset täydellisesti laitettuna ja tällöin yleensä suunnataan kunnon bilemestoihin kuten kuubaan,tivoliin taikka ilvekseen tampereella mut sit taas jos mennään pienempiin baareihin ihan vaan muuten niin mennään aika perus kuteissa farkuis ja vähän hiennommas paidassa :p

Vierailija

Heti alkuun, et ite oon alottanut tänkaltasen keskustelun tuossa syksyllä , mut joop asiaan-->
Yleensä käyn seduloissa, jolloin tykkään pitää jotain kivaa mekkoa ja sukkiksia eli sellanen "cocktailbiletyyli". Sitten joku nätti pikkunen laukku, ei mitään isoja olkalaukkuja, hyihyi:P
Omassa porukassa on sellanen tapa että baariin mennään vaan koroissa, mutta voi balleriinoja mun puolesta käyttää jos tykkää tanssia paljon.
Hiukset on auki, ei mitkään ihmekampausviritykset luult. pysyis kasassa koko iltaa edes... Mut kiva vaikka laittaa kiharat niin tulee irti arjesta -olo :).
Ei kannata mitään meikkiövereitäkään harrastaa bileiltasin, jos ei tunne omaksi sitä lookia. Riittää et on ainaki poskipunaa ja kulmat korostaa ja sitten vaikkapa ylös rajaukset, ainiin ja hyvä ripsari!

Tuli varmaan aika epäselko viesti mut ehkä jotain vinkkiä saat. :D

Vierailija

Mul on yleensä aina mekko tai hame. Mun vaatteet on itse asiassa aika tavalliset, yleensä mustaa, mustaa tai mustaa. Sukkahousuilla ja leggiseillä tykkään kikkailla ku niit saa nii mones erilaises kuosissa.

Hiukset on välillä kii, välillä auki. Jos hiukset on auki ni aina pakko päästä joko suoristusraudalla otsetukkaa käänteleen tai sit ihan kokonaan kihartaan. Välillä taas jos on sellanen tietty vähä snobi olo ni sitten saatan laittaa hiukset sillai ponnarille mikä on päältä tupeerattu kuohkeeks ja ponnari sit korkeelle. Hankala selittää ja se toimii jos asu on samaa sarjaa.

Jalas käytän aina korkkareita. Ainaki tällasen perus baari-iltana. Mul on muutamat erityiskorkkarit jotka on tosi hyvät jalalle ja niil ei tunnu korko yhtään ja jaksaa tanssia pilkkuunkin asti. Erityisempii tilaisuuksiin tyyliin opiskelijabileisiin, vappuun yms joissa tiedän joutuvani olemaan samoilla kengillä ilta viidestä aamu viiteen laitan kyllä suosiolla tasapohjaset kengät. Ku ei nää mun special-korkkaritkaan ihmeisiin pysty :P

Meikis oon aina aika minimalistinen. Ripsari ja kulmat aina muuten yleensä lisäks kajaalii joko ylä tai alaluomeen ja ehkä vähän luomivärii. Meikkivoidetta tai puuteria tai muita kasvoille lääpittäviä juttuja en oikee osaa käyttä. Niitä ku laittaa ni aina aamuyöstä todella likanen ja suttunen olo ja mun mielestä myös näky. Ihan ku ois joku kelmu tai jotai naamalla koko ajan. Baari on siitä ystävällinen ympäristö että siellä ihon pienet virheet ei näy :D

Pidähän kivaa baarireissuillas! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat