miten aloittaa seksi suhde ?

Vierailija

mitä mieltä olette miten saa seksi suhteen aloitettua jos ei tiedä vastakkaisen sukupuolen reagointia jos kysyy suoraan ? vinkkejä ;) ?

Kommentit (12)

Vierailija

Voi herranjumala teitä miehiä..
Jos ei kiinnosta muu kuin seksi, niin sitten sietääkin joutua etsimään joka kerralle uuden pedinlämmittäjän.
Kasvaakaa aikuisiksi.

Vierailija

tähän oli ihan pakko vastata koska minua kiinnostaa toki muukin kuin seksi mutta se vaan sattuu olemaan erittäin kivaa kuin oikeanlaisen seksikumppanin löytää.. :)
ja minulla on sellainen tilanne että olemme harrastaneet seksiä ja muuten ei kemiat oikein kohtaa kuin pedin puolella ja hyvin ! mutta en tiedä pitäisikö näin antaa olla vai jättää kokonaan pois ja alkaa etsiä elämän kumppania vaikka uskonkin että kyllä se jossain vaiheessa löytyy :P

niin ja ehkä on turha tulla syyttelemään että miehet ovat lapsellisia ja meitä ei kiinnosta kuin seksi koska se ei pidä paikkaansa ! (=

ruma totuus miehistä on että he ovat lapsia koko elämänsä vaikka aikuinen olisi ! :D

Vierailija

Ja ei se ole valttamatta etta vain miehet ois kiinnostuneita pelkasta seksisuhteesta... kylla meilla naisillakin se seksi on tarkea osa ja nautinnonlahde, vaikka ei suhdetta alkaisi rakentamaankaan(ja joskus ne kemiat todellakin osuu vain makkarin puolella!).

Itse ainakin pystyn aivan hyvin nauttimaan seksista, vaikka poikaystavaksi en toista osapuolta haluaisikaan, mutta tarkeaa on etta molemmat osapuolet on tietoisia asiasta, ettei turhaan satuteta toista.

Eli turha lahtea deittailemaan, puhumaan tuntikausia puhelimessa yms. Kun tavataan, niin nautitaan seksista ja that`s it.

Vierailija
tuituli

Voi herranjumala teitä miehiä..
Jos ei kiinnosta muu kuin seksi, niin sitten sietääkin joutua etsimään joka kerralle uuden pedinlämmittäjän.
Kasvaakaa aikuisiksi.

No kyllä kai se vakituinen seksisuhde "aikuisempi" vaihtoehto on kuin ympäriinsä säheltäminen? Jollei ole sellaisessa tilanteessa että haluaisi seurustella vakavasti (esim. juuri eronnut), niin ei kai sitä selibaatissakaan ole pakko olla...

Vaikea sanoa miten seksisuhde kannattaisi aloittaa. Jos toinen osapuoli vaikuttaa siltä että voisi olla kiinnostunut, täytynee vain kysyä suoraan (mut tietty vähän tahdikkaasti tyyliin "kun me molemmat nyt kerran ollaan sinkkuja..." eikä mitään "olisiks sä mun vakipano?" :D) Tai sitten voi tietty katsoa jos tilanne "luisuu" seksisuhteeksi muutenkin, kunhan pitää huolen siitä että toinenkin osapuoli on kärryillä siitä mikä on homman nimi. Suorasukaisuus voi vedota toisiin naisiin hyvin ja toisia taas kauhistuttaa, jotkut voi kiusaantua suorasta kysymyksestä niin paljon ettei osaa vastata vaikka oliskin kiinnostuneita seksisuhteesta. Joillekin voi käydä seksisuhde tuntemattomammankin tyypin kanssa, mutta ainakaan itse en jaksais yhtään kattella sellasta seksikumppania josta en lainkaan piittaa. Toiset on mieluummin friends with benefits ja toiset haluaa ihan vaan pelkkää seksiä, niin vähän sen mukaan täytyy miettiä...

Mahtokohan tossa olla mitään tolkkua :P

Vierailija

Joskus oma seksisuhteeni alkoi vain kevyellä flirtillä. Tutustuimme ja ystävystyimme rauhassa ja tajusimme, että seurustelusta ei tulis mitään, sillä olimme liian erilaisia ja emme ymmärtäneet toistemme mielipiteitä jne. Päätimme kumminkin jatkaa toistemme tapailua ja meille muodostui seksisuhde. Mielestäni siis se vain muodostuu itsestään jos on muodostuakseen, olisi outo sopia että "meillä on nyt seksisuhde" : DD Mutta nykyään me tytöt ollaan aika rohkeita ja sanotaan asiat suoraan joten neuvoisin vain kysymään rohkeasti mitä mieltä hän on asiasta jos todella haluat tietää ;) Itse en pahastuisi jos mies kysyisi suoraan, mutta en luultavasti itse osaisi kysyä..

Vierailija

Oma seksisuhteeni alkoi, kun poika sanoi että 'kyllä kelpaisi, ja kovasti haluttaa'. oltiin seurusteltu joskus aikasemmin, ja molemmat oltiin erottu aika vähän aikaa sitten. ei haluttu kumpikaan mitään vakavampaa, vähän irrottelua vaan. kannattais ehkä ottaa vähän tuntumaa että miten se toinen saattaisi reagoida, ei se nyt mikään suuri ylläri oo jos nainenki haluaa pelkän seksisuhteen ! :)

Vierailija

Jos kerta olette jo harrastaneet seksiä ni ei kai siinä auta muu kuin suoraan puhuminen? Ei kannata pitää toista epätietoisuudessa suhteen suunnasta.

Vierailija

Kannattaa varmaan kysellä ensin yleisesti ko. naisen mielipiteitä asiaan :)

Ja seksisuhdehan on huomattavasti fiksumpi ja kätevämpi järjestely kuin yhden illan suhteet. Jos vaan löytää semmosen ihmisen, ettei kumpikaan särje sydäntänsä loppujen lopuksi.

Vierailija

Itselläni oli loistava seksisuhde ennen kuin aloin seurustelemaan. Kaikki alkoi kylläkin aika vahingossa, juttelimme netissä ja tuli ilmi että se mies oli minun lapsuuden kaveri kenen kanssa 5 vuotiaana tullut kaiken näköistä puuhailtua. Päätimme sitten nähdä ja jotenkin se vaan meni siihen että eksyimme sänkyyn :D

Niinpä aloimme sitten näkemään aina kun huvitti, ilman mitään sitoumuksia. Kumpikin oli sitä mieltä että toinen saa tavata muita eikä siitä tarvitse tehdä miään isoa numeroa. Siinä elämäntilanteessani se oli oikein hyvä ratkaisu :D

Vierailija

Miettikää...ennekuin pilaatte elämänne. Arvostakaa itseänn, että ette alistu suhteeseen vain panoa varten.

Seksi on rakastavien leikkiä ei pelkän himon tyydytykseen, sen voi tehdä itsekin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat