Kuukautiset kierukan aikana ja paino nousu.

Vierailija

Onko kenelläkään kokemusta että kierukka olis lähtenyt? Itselläni lähti yli 6kk jälkeen kierukka kuukautisten aikana noh asennettiin uusi kuparikierukka kun itselleni ei hormoonit sovi! :)
Onko kokemusta kuparinkierukan aikana että kuukautiset voi vaikka kestää yli viikon tai että tulee ns pätkittäen eli yhtäkkiä alkaa ja sitten loppuu ja alkaaa taas. :)
Olen ollut itse kyl iloinen kierukka ei ole aiheuttanut kipuja ihan normaalit kuukautis kivut..Noh alussa kyl sattus :) Ja nytkin on tullut kovat kivut kun asenettii se uusi. Mutta odottelen et loppuu taaas kivut on sentää pienemmät kuin alus :)

Miten on kun olen tietoinen naisten lihomisesta ennen kuukautisia mutta onko normaalia että voi yhtäkkiä tulla +n5kg? Kuulostaa liian hurjalta olen miettinyt o´nko ittes vikaa...kun syön aina normaalisisti. Paitti mitä nyt joskus voi suklaa levy mennä. :)

Anteeksi tyhmät kysymykset mutta muuten ajatukset vainoaa minua! :)

Kommentit (1)

Vierailija

Kierukkakysymyksiin en osaa vastata mitään, kun itse vasta odottelen tietoa että olisiko lääkäri valmis laittamaan minulle (synnyttämättömälle) kierukan. Mutta tuosta painonnoususta ennen kuukautisia voisin sanoa sen verran, että itse kävin äsken puntarilla ja säikähdin kyllä vähän - 67 kiloa! Aamupaino on mulla yleensä alimmillaan n. 61 kiloa, eli aika huimasti enemmän näytti nyt ja samalla lailla olen syönyt kuin ennenkin. Mulla aina kuukautisia ennen (nyt siis kuukautiset alkamassa parin päivän sisään) nousee paino muutamalla kilolla, ja jos vielä sattuu illalla punnitsemaan niin painoa on jopa pari kiloa enemmän kuin aamulla.. eli voisko olla tällästen tekijöiden yhteisvaikutusta tuo painonnousu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat