Rintojen suurentaminen

Vierailija

Onko kukaan kokeillut rintojen suurentamiseen käytettyjä voiteita tai pillereitä? Haluaisin kovasti kokeilla, koska minua vaivaa lähes olemattomat rintani. Tiedän monien nyt ajattelevan, että tuolla naisella ei taida olla missään muualla vikaa kuin korvien välissä. Se voi olla monien mielipide ja ehkä tottakin. Itse kuitenkin koen asian tärkeäksi, koska pidän kropastani muuten erittäin paljon. En nää mitään väärää siinä, että hion sitä vieläkin paremmaksi. Periaatteessa ei ole mitään menetettävää, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia ja mietteitä asiasta! :) Ennenkuin sorrun humpuukiin ja menee rahaa hukkaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kuulemma joillain ihmisillä e-pillerit saattavat hiukan suurentaa rintoja. Nuo voiteet taitavat olla pelkkää humpuukia, jos jokin niistä oikeasti toimisi, se olisi varmaankin aika tunnettu tuote ja yleisessä tiedossa ja käytössä.

Vierailija

Omat tissini kasvoivat aivan mielettömästä e-pillereiden käytön aloittamisen jälkeen, ja näin kävi myös monelle ystävälleni... En usko voiteiden toimivuuteen ollenkaan. Jos asia todella vaivaa ja häiritse sinua, niin ainakin takuuvarma vaihtoehto on silikonit. Toinen vaihtoehto on elää itsensä kanssa sellaisena kuin on :). Miehet sitäpaitsi pitävät pienistä tisseistä ja mieluusti pienennyttäisin omianikin :D

Vierailija

jep, pillereillä ne tissit kasvaa mutta samalla kasvaa kaikki muutkin, peppu, jenkkikset jne. itse lopetin pillerit siis painonnousun takia ja samantein lähti tissitkin. toivottavasti nää kaikki muutkin joskus lähtis..

Vierailija

Olen käyttänyt e-pillereita melkein kaksi vuotta. Alussa tuli jenkkakahvat, mut ne lähti ajan kanssa. Tisseissä en ole havainnut ainakaan mitään suurta muutosta. Se riippuu näköjään niin ihmisestä, et miten e-pillerit vaikuttaa. Mitä merkkejä teillä on? Itse käytin Diana Novaa, mut vaihdoin juuri johonkin vähän edullisempaan, mut samankaltaiseen. Talvella vaihdan kokonaan johonkin, jonka hormonipitoisuus on vähemmän.

Vierailija

olen käyttänyt pillereitä noin vuoden, enkä ole lihonut eikä rintani ole kasvaneet. ainoa "sivuvaikutus" pillereistä on itselleni tullut mielialanmuutokset mutta ei niitäkän kovin usein ole. käytän Yasmine merkkiä

Vierailija

Käytin e-pillereitä puol vuotta ja kyllä ne rinnat kasvoivat.
Kun lopetin pillereiden käytön niin mun tissit ei kyllä pienentyneet yhtään,jotenkin tuntuu et ne on vaa kasvanu :D

Vierailija
pipsa---

jep, pillereillä ne tissit kasvaa mutta samalla kasvaa kaikki muutkin, peppu, jenkkikset jne. itse lopetin pillerit siis painonnousun takia ja samantein lähti tissitkin. toivottavasti nää kaikki muutkin joskus lähtis..

Sama juttu mulla.. Itsekkin lopetin, koska painoa alkoi tulla niin paljon lisää.. Ja nyt tuntuu, että tissitkin ovat pienentyneet hurjasti lopettamisen takia.

Vierailija

Olen käyttänyt e-pillereitä vain 2kk, mutta rintani ovat kasvaneet yhdellä kuppikoolla. saatta johtua osin myöskin siitä että rintani eivät ole kasvaneet vielä "oikeaan kokoonsa". :D

Vierailija
plöpplöp

Käytin e-pillereitä puol vuotta ja kyllä ne rinnat kasvoivat.
Kun lopetin pillereiden käytön niin mun tissit ei kyllä pienentyneet yhtään,jotenkin tuntuu et ne on vaa kasvanu :D

mitä pilleriä käytit? Itse haluaisin c kuppikoko eikä a :( jos ei mikään muu auta niin silikoonit heti kun täytän 18! :)

Vierailija

Ei ne tissit naista onnelliseksi tee, itelläki pienimmän kupin rinnat ja nuorempana ahisti mut nyt (23wee) oon oppinu hyväksyyn itteni ja pidän kropastani, tykkään liikkua ja paljon liikkuvalla pienemmät rinnat onki käytännöllisemmät kuin isot. Mieti vielä silikoneja tovi, on niissä paljon huonoa, mm. nänneistä voi kadota tunto kokonaan ja kaiken maailman komplikaatioita voi seurata. Mieti oman vartalosi hyviä puolia, it's not all about the tits ;)

Vierailija

E-pillerit ei vaikuttaneet mulla yhtään, kärsin itsekin tissikompleksista. Rahat silikoneihin koossa, ensi vuoden aikana aion mennä, harkitsen vielä jonkin aikaa.

Vierailija

Silikonien hankkimista kannattaa miettiä yhtä vakavasti kuin tatuoinnin ottamista.

Se ei ole pelkkä kerrasta poikki - nyt on täydelliset tissit - leikkaus, vaan joudut käymään läpi hirmuisen parantumisjakson. Operaatiosta voi jäädä hirveitä arpia ja komplikaatiot eivät ole harvinaisia. Silikonit pitää myös vaihtaa n. 10 vuoden välein ja se maksaa rahaa. Silikonit voivat mennä rikki jos ne osuvat johonkin kovasti ja tästä voi seurata jopa myrkytys.

Tee paljon taustatutkimusta ja mieti tosissasi, onko se sen arvoista. Jos on, niin toivotan onnea ja tsemppiä koitokseen!

Vierailija

Kannattaa miettiä tarkkaan haluaako C tai D- kupin rinnat. Itselläni ovat aina tiellä urheilussa, enkä voi pitää mitään muita kuin urheiluliivejä töissä yms. Sitten kun joskus saan hemmoteltua itseäni ja lähden juhlimaan laitan kivat pitsihepenet. Mutta saan etsiä puolipäivää että löydän paidan ossa en näytä ihan tyrkyltä, silti saan sitä palautetta.

Ennen itselläni oli B- kupin rinnat ja niistä tykkäsin, koska suuret rinnat osittain lihottavatkin. Eikä vaatteet näytä niin hyvältä päällä. Kiitos ja heiijjj.

Vierailija

itse olen käyttänyt e-pillereitä n.3vuotta eikä ole mitään eroa tullut minnekkään..joten en laskisi niiden varaan.. painonnousu johtuu useimmiten hormooneista jota pillereissä on joka saa sinun ruokahalusi kasvamaan ( kaikilla tätä ongelmaa ei ilmene ) .. tissivoiteista ja pillereistä en tiedä mitään mutta en usko niiden toimivuuteen. Eräs vaihtoehto on koko keholle käytettävä täyteaine Macrolane. Vaikutus ei ole ikuinen mutta riskit ovat pienemmät kun silikoneissa, ja lopputulos luonnollisempi. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat