Kun suhde ei toimi ?

Vierailija

Olemme mieheni kanssa seurustelleet yli 2 vuotta. Arki on alkanut ottaa valtaa suhteessamme, enkä laita hanttiin. Koska välillä on ihan mukavaa olla vaan.
Meillä on ollut monenlaisia ongelmia, "kuten suihinotto pakko". Mies on pervo ja koko aika haluamassa seksiä/suuseksiä. Jos en suostu tätä hänelle antamaan on siinä jälleen riidan aihetta.

Mieheni on myös erittäin huono alkoholin kanssa. Vähän viinaa ja hetken päästä persoona on kokonaan muuttunut ja minä olen silloin aina kaiken pahan alku ja juuri.

Eilen olimme ystävän synttäreillä juhlimassa, mutta minulla ei ollut ollenkaan hauskaa ja halusin lähteä pois. Mies ei (tietenkään) tätä halunnut joten soitin itselleni kyydin. Lähdin siitä sitten kaveriporukan kanssa istumaan iltaa.
Kun mieheni oli saapunut joskus kahden aikoihin kotia enkä ollut siellä alkoi tulla vihaisia teksiviestäjä ja soittoja siitä etten ollut tullut ja jäänyt suoraan kotia nyhväämään.
Kolmen aikoihin kun kävelin kotia tuli sitten suuri yllätys joka löi täysiä naamaan.

Yritän avata ovea, mutta turvalukko oli laitettu kiinni. Yritän soittaa miehelleni että tulisi nyt saatana avaamaan tämän oven. Koska vihanen saa olla jos kerta siltä tuntuu, mutta se ettei pääse omaan kotiin menee jo kerta heitolla yli!

Mieheni tuli kyllä monen soiton ja oven hakkaamisen jälkeen avaamaan oven, mutta ei "huolinut" minua sisälle.
Siinä kiukussa tuli kyllä valitettavasti suututettua muutama naapuri ja keskisormi nousi rivakasti ylös.

Kaiken draaman kukkuraksi satoi pihalla vettä ja korko oli mennyt poikki.

Onneksi äiti tuli hakemaan minut yöllä heille jotta pääsin sentään sänkyyn nukkumaan.

Välitän kyllä miehestäni todella paljon, mutta minusta tämä menee jo niin yli hilseen. Harkitsen vakavasti eroa, mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija

no huhhuh onpa lapsellisen törkeää käyttäytymistä. miehesi ei hirveesti mieti käytöstapoja. mitäköhän se ajattelee saavansa tosta itelleen...

joo no mulla oli joskus samanlainen tilanne ja helpotti kyllä kun pääsin siitä jätkästä eroon, se piste tuli vaan sitte kun oli tarpeeks kauan jatkunu sitä mustasukkasuuttaa ja törkeyksiä..

mutta oma elämä pitää elää niin miten itse sen haluaa elää ja siihen ei kuulu toisen alentaminen. uskon että helpottaa sua kovasti jos teet oikean päätöksen.

Vierailija

Tuleepa aivan mieleen edellinen suhteeni, jossa olin reilut 2vuotta.
Tosin kummatkin olimme naisia, mutta se nyt ei sinänsä ole pääpointti..
Meilläkin oli tuollaista ja hurjempaa, viina ei sopimut kummallekaan, itse olen sitä miältä että, onnettomasta suhteesta on päästävä pois.. Itse jaksoin uskoa "parempaan" aina vaan mutta, tulin enemmän ja enemmän onnettomaksi.. Tällä hetkellä olen paljon onnellisempi ja vapaampi kuin koskaan ennen.

Tsemiä, ja toivon että teet itseäsi ajatellen oikean ratkaisun. :)

Vierailija

Oma äitikin pitää miestäni ainakin puoliksi narsistina. Se pistää ajattelemaan asioita joita en välttämättä itse huomaa.
Olen jo katsellut itselleni asuntoa ja pyytänyt eräästä jo näyttöä. Mutta naisena pitää myöntää että mua pelottaa ihan kauheasti.

Nämä kaikki hyvät ja pahat asiat ovat olleet minun elämä kohta 2,5 vuotta. Tuntee itsensä orvoksi kun yrittää jättää asiat taakseen.

Mutta sehän totta kai olisi minulle paljon parempi alkaa vaikka luoda uraa kuin koittaa selvitä hengissä tälläisestä suhteesta.

Vierailija

Tiedän mitä se on, kun alkoholi muuttaa ihmisen yht' äkkiä ihan toisenlaiseksi, sellaiseksi jota et tunne vaikka oletkin saman ihmisen kanssa ollut jo yhdessä kauan.

Ei poikaystäväsi käytös todellaan hyväksyttävää ole, ja vaikuttaa todelliselta ylilyönniltä tuo, ettei hän päästänyt sinua sisään. Ja se on väärin.
Mutta ennenkuin teet mitään päätöksiä eron suhteen, keskustelkaa.
Järjestäkää aikaa sille, että voitte keskustella tulevaisuudesta.
Tee selväksi että tuollaista kohtelua ei kenenkään tarvitse kestää, etkä aio olla ihmisen kanssa joka ei kunnioita sinua.

Asiat voivat keskustelujen myötä muuttua paremmiksi, ja molemmilla on mahdollisuus kertoa miltä tuntuu ja mitä haluaisi tehdä.

Jos poikaystäväsi todella rakastaa ja välittää sinusta niin hän katuu tekoaan todella..ja on valmis muuttamaan käytöstään.
Olette kuitenkin olleet suht kauan yhdessä, vaikka tällainen nyt tapahtui niin tästäkin voi oppia. Älkää heittäkö suhdetta heti menemään :) neuvoisin siis, keskustelemaan asiasta ja tulevaisuudesta hänen kanssaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat