Autokoulu

Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Hei! :) Ajattelin pistää tänne tämmösen keskustelun, kun en huomannut vastaavaa. Elikkäs olen itse autokoulussa ja maanantaina olis uusinta inssi ja jännittää ihan sikana! Teoriakoe meni vasta kolmannella kerralla läpi ja inssi meni uusiks "kaista ongelmien" vuoksi. :D

Haluaisin tietää onko teillä mennyt monennellako kerralla kirjallinen/inssi läpi ja myös kakkosvaiheesta olisi kiva kuulla ketkä ovat sen jo suorittaneet ja oletteko saaneet sakkoja tai onko korttinne lähteny "hyllylle"? :D

Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (7)

Vierailija

Mä sain sekä kirjalliset että inssin ekalla läpi. :) Parit parkkisakot olen saanu, ja myös turvavöistä yhdet sakot oon saanu. Ai niin ja ylinopeudesta. :D Ei ole kortti ollut vielä "hyllyllä." Kakkosvaiheessa oli pari teoriatuntia ja sitten siihen kuului myös taloudellisen ajon tunti, missä katsottiin kuinka taloudellisesti ajaa yms..

Ja onnea inssiin! :)

Vierailija

Pääsin kirjallisista ensimmäisellä läpi, inssistä kolmannella. Tiedän myös 4,7 jopa 15 kertaa inssin käyneitä eli ei hätää! :)
Kavereistani ne, jotka pääsivät ensimäisellä kerralla molemmista läpi keräävät sakkoja ja osat ovat jo 3kk ajelun jälkeen menettäneet korttinsa. Itse en koskaan ole saanut sakkoja yms. :) Inssin käyminen useasti teki minusta varmasti hyvän kuskin! :D

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Aivan. :) Joo no se on kyllä totta, et jos käy inssin useaan otteeseen, niin on sit varmempi kuski. :)

Ja kiitokset henttulle! :)

Itse olen vielläpä käynyt "pidennetyn version" autokoulusta, kun aloitin sen jo vuonna 2008, mutta siinä tuli sit vähän kaiken näköistä säätämistä mm. olin Saksassa kesätöissä ja raskas ero + muutto joka vei kaikki voimat loppuun. :( Mutta nyt ei ole enää paljosta kiinni jos vaan saisin huomenna sen kortin taskuun. ;) On tämä ollu kyl hermoja raastavaa aikaa, varsinkin se teoriakoe, kun meni vasta kolmannella kerralla läpi. Noo toivotaan, et inssin sais jo aikasemmin läpi, kun sit on taas kalliita ne lisä ajotunnit ottaa. :D

Vierailija

Kirjallisista pääsin ekalla kerralla läpi, inssin toisella kerralla =) Kakkosvaihetta en ole vielä käynyt. Sakkoja ei ole vielä onneksi tullut ja korttikin on pysynyt itellä :D

Vierailija

Itse pääsin sekä kirjallisen että inssin ekalla läpi. Kortti on ollut kohta neljä vuotta eikä kertaakaan ole tullut mitään sakkoja tai kolareita. Eli ei taas pidä yleistää ekalla päässeitä etteikö ne olisi myös hyviä kuskeja ;) Sain nimittäin kehuja autokoulun opettajalta silloin että olen harvinaisen hyvä naiskuski ja myöhemminkin on kehuja sadellut ajotaidoista.
Kakkosvaihe oli niin turha kun voi olla, siitä maksettiin 300€ ja vähän oli teoriaa ja liukasrataa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat