Millaiset vaatteet sopivat parhaiten hieman pyöreälle

Vierailija

Elikkä kovasti haluaisin pukeutua naisellisemmin mutta rohkeus kokeilemiseen puuttuu. jos olisin laiha olisin vartaloltani tiimalasi mutta kun kiloja sattuu olemaan muutama lisää ja ne ovat kertyneet vatsaan ja reisiin niin en tiedä miten pukeutua.. olen myös melko lyhyt.

kertokaa millaiset vaatteet yleensä istuvat parhaiten hieman pyöreälle ja lyhyelle ja mitkä vaatteet taas eivät sovi ollenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija

En ole pyöreä, mutta olen kyllä lyhyt(alle 160). Voin siksi ainakin sanoa, että älä pidä legginsejä ainakaan niin, että sun nilkka näkyy, koska se ns. katkaisee jalan. Sen sijaan sukkahousut eivät tee näin. Mun mielipide on kyllä myös se, että legginsit eivät käy kovin pyöreille ihmisille koska ne on niin vartalonmyötäiset. Eivät ne kyllä käy langanlaihoillekaan kun jalat näyttävät kahdelle kukkakepille.

Muuten kait vois sanoa perinteiseen tyyliin, että (kapeat?) pystyraidat oikeasti hoikentaa ja mielestäni myös pidentävät. Mun yksi kaveripoika on joskus sanonut vielä sellaisen asian, että aina kun hän näkee pyöreämmän naisen, jolla on vaaleanpunaiset vaatteet, hänelle tulee possu mieleen. Tiedä sitten pitääkö tämä paikkaansa ja riippuu tietty siitä miten hyvin se vaaleanpunainen vaate muutenkin istuu. Ja tää mun kaveri on oikeasti itekki välillä sellanen sika että välttämättä tuota hänen mielipidettään ei kannata kauhean vakavasti ottaa:D

Vierailija

mun mielestä pitkät mekot, se on vaa mun mielipide jos aattelen oikein, nii ei näytä muotoja hirveesti, ja saa näyttää pidemmältä - jos on maximekko siis. talvella - pitkiä takkeja. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat